    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyjebka [długie]
    Date: Thu, 06 Feb 2014 07:26:31 +0100

    W dniu 2014-02-06 07:00, Shrek pisze:
> [...]

    pracowników może łatwo na tym wyłapać, ale przy jednoosobowych DG
    praktycznie nie możliwe.

    > Albo w Danii aktualnie zdaje się.

    > A tam z dobrym. Zresztą nikt by ci nie kazał przecież jeżdzić z
    > oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny użytek i już, tylko
    > trzeba płacić.

    to jak drogi urzędniku Shreku :) oceniłbyś sytuację, gdy jadę np. 200km
    w jedną stronę do pracy i przy okazji wstępuję do rodziny która w tej
    miejscowości mieszka? Powinienem na chwilę zmienić tablice, czy może dla
    dobra środowiska* wrócić do domu i drugim autem przepalić drugie tyle
    paliwa?
    Mam taką rodzinę którą odwiedzam właśnie przy okazji serwisów w tamtej
    okolicy, baa - ustawiam sobie serwisy na piątek i siedzę tam cały weekend!

    *-tak mi się skojarzyło, bo dla dobra środowiska zamiast jeden raz,
    śmieciarka przejeżdża przed moim domem 5x w tygodniu (inna zbiera szkło,
    inna gazety itd.) - taka niby ochrona środowiska...

    Łukasz