  • Data: 2014-02-06 07:00:22
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-05 21:59, masti wrote:

    > to "proste" rozwiązanie funkcjonowało przez lata PRLu.

    Albo w Danii aktualnie zdaje się.

    > z marnym skutkiem.

    A tam z dobrym. Zresztą nikt by ci nie kazał przecież jeżdzić z
    oczojebnymi tablicami - zadeklarujesz prywatny użytek i już, tylko
    trzeba płacić.

    Zresztą o co hałas - wszyscy zgodnie twierdzą, że prywatnie nie używają:P

    > Widzę, że coraz tu więcej pomysłów rodem z PRLu proponujacych rozrost
    > biruokracji i armii urzedników. A potem lament, że Państwo za duże
    > podatki zbiera.

    A ja widzę, że część po prostu używa służbowego sprzętu w celach
    prywatnych i uważa to za prwao nabyte i niezbywalne.

    Shrek.