  • Data: 2017-09-27 10:09:36
    Temat: Re: wyjazd poza granice PL
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Natomiast wymog lokalnego prawa jazdy przy pobycie czasowym bylby absurdem - nikt
    spoza UE nie moze wypozyczyc samochodu w PL? Raczej trudno zeby australijczyk robil
    prawo jazdy w PL przy wyjezdzie na urlop.

    ten wymog to sobie sam wymysliles :-) jesli chcesz poruszac sie po drogach w innym
    kraju to zrob miedzynarodowe w Polsce to 35 pln
    https://obywatel.gov.pl/wyjazd-za-granice/uzyskaj-mi
    edzynarodowe-prawo-jazdy

    --Bardziej problem bardziej widze w tym, ze bedac z z definicji obywatelem polskim
    (nie zrzekalem sie obywatelstwa) moge miec jakis wymog posiadania polskiego dokumentu
    - nawet jesli nie mam dowodu osobistego, polskiego paszportu i nie jestem zameldowany
    w Polsce.

    bzdury, podwojne czy potrojne obywatelstwo nie jest zadnym problemem, mozesz podpadac
    pod jakies sdministracyjne bzdety ale ani dla policjanta z drogowki ani w
    wypozyczalni nie gra to roli