  • Data: 2017-09-27 21:14:03
    Temat: Re: wyjazd poza granice PL
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-27 o 00:45, J.F. pisze:

    > Ale ktorej granicy ?
    > Bo na 4 to teraz nie ma zadnej kontroli - no, sporadycznie moga byc.
    > Wiec trudno tu mowic o wymaganiach.

    Kontroli na granicy raczej prawienapewno nie będzie. Co nie znaczy, że
    nie może być kontroli w każdym dowolnym momencie podczas przebywania na
    terytorium państwa. Strefa Schengen nie oznacza, że nikt nikogo nie
    kontroluje. Oznacza, że normalnie nie kontroluje na granicy, ale może
    skontrolować 5 km za - takie coś widziałem tydzień temu na Słowacji. I
    dokumenty muszą się zgadzać. To nawet gorzej, bo w przypadku kontroli na
    granicy mogliby np. nie wpuścić na terytorium kraju. Wtedy zawracasz i
    tyle. Jak skontrolują w głębi kraju i się nie będzie zgadzało, to
    trudności mogą być większe. Łącznie z uniemożliwieniem dalszej jazdy,
    odstawieniem samochodu na parking policyjny do czasu wyjaśnienia.