  • Data: 2010-01-05 16:46:34
    Temat: Re: wyjazd na weekend i zostawiony w domu włąćzony (?) D5000
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 12 of Dec 2009 21:21, scooby wrote:

    > a lodówkę też wyłączasz, jak wychodzisz z domu ?
    >
    > "BP, MSPANC :)"

    Się nie śmiej!!!
    Kiedyś wybierałem się upalnego lata do wczasującej rodziny.
    Sprawdziłem gaz, wodę, w lodówce przekręciłem termoregulator
    na ciut wyższą temperaturę (szroniła strasznie), Ale tuż
    przed samym wyjściem, za podszeptem diabła pewnie, wyłączyłem
    bezpieczniki elektryczne (iskrzyły wcześniej trochę, więc jestem
    po części usprawiedliwiony).
    Po trzech dniach w lodowce wytworzyła się mieszanka zwalająca
    z nóg. I co ciekawe, najbardziej nie narozrabiała wysokobiałkowa
    padlina, tylko zwykła sałata.

    PS
    Często zdarza mi się zostawić na dłużej (do tygodnia) włączony
    aparat. Jedyny problem to nerwy, bo aparat się zepsuł, kiedy
    wyłączałem myśląc, że włączam.

    --
    nb