  • Data: 2009-12-15 01:06:18
    Temat: Re: wyjazd na weekend i zostawiony w domu włąćzony (?) D5000
    Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > Najprawdpopdobniej nie wyłączyłem sobe nikona D 5000 i włączoneg zostawiłem
    > w torbie. Od kilkunastu godzin mnie w domu nie ma, wracam w środę. Czy on
    > się sam wyłączy, czy raczej powinienem się wrócić i wyłączyć żeby uniknąć
    > jakiś problemów ? (35 km)

    Ja to mam dwa komputery, które chodzą 24/7, nawet jak mnie nie ma przez
    kilka dni, do tego jakieś ładowarki z akumulatorami, które wiszą na
    kablach po kilka dni, bo ich nie potrzebuję, zasilacze popodpinane do
    gniazdek, transformatory, plątanina kabli... Wszystko bzyczy i buczy :)
    Co więcej, nieodpowiedzialnie i z premedytacją powyciągałem baterie ze
    wszystkich czujników dymu w domu, bo reagowały z byle powodu i
    niepotrzebnie mnie denerwowały. Przez większość czasu nikogo tu nie ma.
    Musiałbyś mieć niewyobrażalnego pecha, żeby coś Ci się spaliło, skoro mi
    do tej pory mieszkanie z dymem nie poszło ;)