  • 91. Data: 2010-04-26 09:24:34
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:4bcda126$0$2607$65785112@news.neostrada.pl...
    > te 24h trochę mnie dołują, mam zamiar jechać non stop z przerwą na
    > tankowanie liczę, że zejdę poniżej 24h

    Zapewne już szczęśliwie wróciłeś. Opisz swoją podróż, jej czas trwania.

  • 92. Data: 2010-04-26 10:20:41
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Już po 12h spędzonych na ostrej jeździe będziesz miał opóźnione reakcje,
    > dłużej przymknięte oczy przy mruganiu i węższy kąt widzenia; a gdzie
    > jeszcze następne 12h... Zwróć uwagę, że nie piszemy o spokojnej jeździe
    > tylko o zapieprzaniu ile się da - a za kółkiem jedna sekunda nieuwagi
    > może się skończyć tragicznie.

    Wole zakladac, ze moj rozmowca jest czlowiekiem myslacym i mimo, ze ma
    nadzieje, zrobic ta trase za jednym razem i na szybko, jesli poczuje
    zmeczenie - zatrzyma sie w hotelu lub chocby na parkingu.
    Ale oczywiscie masz racje. Mi raz sie zdarzylo spac na parkigu 20km od
    domu, bo jechanie bylo zbyt ryzykowne.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 93. Data: 2010-04-26 10:20:44
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    m pisze:

    > Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zapewne już szczęśliwie wróciłeś. Opisz swoją podróż, jej czas trwania.

    Co tu opisywac... wsiadasz i jedziesz - wpierw 2 godziny na prom, potem
    17 godzin wylegiwania sie na promie, a potem 20 kilka godzin w aucie.
    Gorzej z powrotem bo musisz zdarzyc na prom jadac te 2000km, wiec ja
    zalozylem 10 godzin w zapasie i jechalem bez presji czasu.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 94. Data: 2010-04-26 15:31:30
    Od: "[Cichy]" <c...@i...pl>

    21h Barcelona -> Wrocław (czerwiec 2009) z ominieciem płatnych autostrad we
    Francji (nocą).

    Pozdrawiam
    Cichy

  • 95. Data: 2010-04-26 20:59:19
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Artur Maśląg !:

    > Zasadniczo to prawda - faktem jest, że we Francji spotkałem się z
    > brakiem obsługi dowolnych kart (poza ich lokalnymi - ale to na jakichś
    > zadupiach, a nie na bramkach ), choć Visa była zazwyczaj obsługiwana.
    > Grzegorz pewnie nie zauważył piktogramów na bramkach i podjechał do
    > takiej, która obsługiwała tylko ichniejsze wynalazki :) Za gapowe się
    > płaci :)

    Podjechałem tam gdzie trzeba ... obok siedział kolega Francuz. A we
    Włoszech też różnie bywało ....

    pzdrw.
    --
    Grzegorz