  • Data: 2010-04-20 18:48:30
    Temat: Re: wyjazd do Hiszpanii
    Od: "Hektor" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał

    > Wystarczająco dużo (32), żeby obiektywnie ocenić (taką trasę pokonałem
    > wielokrotnie, bardzo wielokrotnie), iż taka 'wyprawa' (przy takim
    > podejściu jak Krzyśka) to po prostu proszenie się o kłopoty. Ot uda się
    > lub nie. Ponad 2 kkm przejechane na raz, przez jednego kierowcę (bez
    > optymalnego odpoczynku - rozplanowanego logicznie czasowo i miejscowo)
    > nie może być optymalną czy bezpieczną odległością do pokonania ot tak.
    > Rodzaj auta ma tutaj drugorzędne znaczenie. I tyle. Tylko tyle.

    Sam niby pokonałeś taką trasę "bardzo wielokrotnie", ale zakładasz, że ktoś
    inny "nie ma jakichkolwiek szans". Nie masz zbyt wybujałego ego?
    Nigdzie nie napisałem, że jest to optymalne rozwiązanie, ale w razie
    konieczności da się.
    A samochód ma tutaj pierwszorzędne znaczenie. Jeśli upierasz się przy swoim
    zdaniu na ten temat, to najprawdopodobniej nie jeżdziłeś w takie trasy
    "bardzo wielokrotnie" lub nie masz porównania z innymi samochodami.

    > A gdzie ja napisałem, że mi się to nie mieści w głowie? Wiesz,
    > nadinterpretacja moich słów nie jest wskazana - nie bierz wszystkich
    > swoją miarą.

    Zacytowałem powyżej o braku jakichkolwiek szans. I nie pisz mi, że nie było
    nic o głowie ani mieszczeniu się czegokokwiek w niej, bo dyskusja zejdzie na
    poziom kredkowo-tornistrowy. Napisz ewentualnie coś ad meritum.

    Zbigniew Kordan