  • Data: 2010-09-06 11:21:08
    Temat: Re: wyjacy wiatrak podczas startu
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miab" napisał:

    > Wydaje mi się że to strategia bezpieczeństwa. Jeśli BIOS nie wie
    > za dobrze jakie są temperatury modułów sprzętowych na wszelki wypadek
    > wentyluje na maxa.

    Jasne. Przecież użytkownik uruchamia komputer wyjęty przed chwilą z
    piekarnika, w którym jest temperastura 90 st. To nie strategia, tylko błędy
    oprogramowania. Ja mam płytę MSI, w której wiatrak procesora startuje na max
    obrotów i w miarę upływu czasu i wzrostu temperatury procesora zwalnia, aż
    do zatrzymania. Na stronie producenta nie mogłem się niczego dowiedzieć.
    Może potrzebny jest jakiś specjalny wiatrak?

    Remek