  • Data: 2010-09-08 22:52:11
    Temat: Re: wyjacy wiatrak podczas startu
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Matt" napisał:

    > Tak trudno sobie wyobrazić nagły reset komputera w trakcie mocno
    > obciążającej pracy i przy rozgrzanych komponentach?

    To rzecztwiście problem. Elektronika reaguje na czujnik temperatury w ułaku
    sekundy, a i praca bez wiatraków nawet przez kilka minut z pewnością nie
    jest problemem. Ja nie piszę o jakichś wyśrubowanych serewerach, ale o
    zwykłym PC. Miałem przypadek pracy Athlona 2000+ na K7S5A bez wiatraka,
    który sam odłączyłem w trakcie odkurzania i zapomniałem podłączyć. Używałem
    komputera kilka dni nie wiedząc o tym. Co jakiś czas następowął zwis.
    Resetowałem i działał dalej. Po kilku dniach niestety padła płyta i
    procesor. Radiator był fioletowy. Tak, że nie przesadzaj z
    niebezpieczeństwem kilkusekundowej pracy z niskimi obrotami wiatraka. Start
    z maksymalnymi obrotami to asekuranctwo, albo niedoróbka.

    Remek