  • Data: 2010-09-06 14:10:45
    Temat: Re: wyjacy wiatrak podczas startu
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-06 12:13, Krasnal pisze:

    > U mnie z grafiką tak jest (HD 5850). Nie zawsze, ale czasem wyje aż do
    > początku uruchamiania systemu.

    W nVidiach to standard, przynajmniej w moich 8600 i 9800. Do momentu
    wczytania drivera obroty = 100%. Ja się dziwię, że niektórych to jeszcze
    dziwi :) W ATi 2400XT tez mam tak samo...

    Serwery zresztą mają podobnie, tam jest to element self-testu między
    innymi (czy aby na pewno w razie czego wentylatory ruszą na 100%).

    Pozdr,
    Tomek