eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowawydaje mi się, ze nie istnieje ale jakoś mentalnie sobie z tym nie radzę:)Re: wydaje mi się, ze nie istnieje ale jakoś mentalnie sobie z tym nie radzę:)
  • Data: 2009-10-22 19:46:15
    Temat: Re: wydaje mi się, ze nie istnieje ale jakoś mentalnie sobie z tym nie radzę:)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    marek augustyński pisze:
    > Pewnie temat sie gdzieś przewinął ale nie pamiętam. Czy orientujecie się czy
    > jest coś, pytam o fotografię, co można zrobić tylko aparatem cyfrowym a nie da
    > się zrobić analogowym.

    Uzyskiwanie szybkich wyników zdjęcia (pomijam polaroida).

    Możliwość szybkiego przekazania zdjęcia "w świat".

    Możliwość uzyskania idealnych kopii.

    > I drugie podobne pytanie tylko na odwrót.

    Hmmm... Slajdy.

    Możliwość prostej "wymiany matrycy" ;) (przynajmniej póki nie pojawią
    się powszechnie dostępne aparaty z wymiennymi matrycami w sensownej cenie)

    Chcesz mieć slajd? Masz. Chcesz mieć monochromatyczne? Masz. Chcesz mieć
    czułe na podczerwień? Masz.

    Z cyfrą trzeba się bardziej nakombinować.

    Archiwizacja negatywów i odbitek - zawsze da się je odczytać, nawet
    jeśli dojdzie do zagłady cywilizacji i wrócimy do epoki kamienia łupanego ;)

    Przynajmniej póki sam materiał fizycznie nie ulegnie zniszczeniu.

    To tak na początek ;)