  • 1. Data: 2009-08-18 20:39:58
    Temat: wycena strony
    Od: "Przemek G." <s...@o...pl>

    Witam szanowne koleżanki i kolegów :)

    czy mógłby mi ktoś powiedzieć na ile można wycenić zrobienie takiej strony
    http://www.vanityproductions.pl/cms/

    klient dostarczył layout i sam wgrał zdjęcia,
    po stronie programisty było dostosowanie własnego cms do potrzeb klienta
    - przełanczanie PL/EN
    - podświetlenie menu na czerwono po wejściu
    - zarządzanie zdjęciami w CMS
    - animacja na stronie początkowej
    - działanie strony IE, FF i SAFARI

    Pozdrawiam
    Przemek G.

  • 2. Data: 2009-08-18 21:09:22
    Temat: Re: wycena strony
    Od: Peter <p...@p...fm>

    Przemek G. pisze:
> [...]
    > - przełanczanie PL/EN
    > - podświetlenie menu na czerwono po wejściu

    Tak na dobrą sprawę to niepotrzebnie programista się męczył. Wordpress
    załatwia za nieco wszystkie powyższe problemy. A szablon ten to czasu n
    godzin. A zatem nie wiem... kwota pewnie tak mała, że szczęścia nie da.
    Może lepiej warto zastanowić się nad jakimś barterem z klientem. Może ma
    coś, co może się przydać ;-)

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-08-18 21:48:39
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > czy mógłby mi ktoś powiedzieć na ile można wycenić zrobienie takiej strony
    > http://www.vanityproductions.pl/cms/

    dawno nie było chyba :)
    można wycenić na dokładnie 1/10 wartości samochodu!

  • 4. Data: 2009-08-19 09:35:14
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek G." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy mógłby mi ktoś powiedzieć na ile można wycenić zrobienie takiej strony

    standardowo :) choć jak ma być z przełanczaniem to z 29,99
    --
    td

  • 5. Data: 2009-08-19 10:12:24
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

    Użytkownik "gardziej" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > dawno nie było chyba :)
    > można wycenić na dokładnie 1/10 wartości samochodu!

    proponuję tak:

    C=T*P*S*N/R+K

    C-cena netto
    T-czas pracy w osobogodzinach
    P-próg podatkowy zamawiającego (integer 1, 2)
    S-status zamawiającego (1 dla osoby fiz, 2 dla firmy)
    N-ilośc użytych technologii (np php, mysql, JS, flash,AS, JPG, PNG, GIF=8)
    R-ile razy podobny szkielet już zastosowano, autorski=1, wordpress, joomla
    itp=duzo, np 10tys
    K-ilośc zewn. komponentów (np tinymce, lightbox, flashplayer =3)
    zastosowanych w tym serwisie

  • 6. Data: 2009-08-19 11:43:54
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Przemek G. pisze:
    > Witam szanowne koleżanki i kolegów :)
    >
    > czy mógłby mi ktoś powiedzieć na ile można wycenić zrobienie takiej strony
    > http://www.vanityproductions.pl/cms/

    Oczywiście 0zł. Wszystko w formie obrazków! Kto to wymyślił?

    --
    kamil d

  • 7. Data: 2009-08-19 12:42:55
    Od: fv <f...@c...com>

    toudidel wrote:
    > Użytkownik "Przemek G." <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > standardowo :) choć jak ma być z przełanczaniem to z 29,99

    Dawno nie byłeś w Empiku. Płyty Rubika już staniały poniżej tego poziomu :P

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL