  • 1. Data: 2009-08-18 10:08:59
    Temat: Formatowanie pola tekstowego forumularza
    Od: "Mariusz \"Vizu\" Wiloch" <m...@v...pl>

    Witam

    Chciałbym uzyskać taki efekt jak na tej grafice

    http://nas-wd.deviantart.com/art/NEIMS-112618827

    Chodzi mi o wygląd pola tekstowego z napisem "Enter email address here"

    Podpowie ktoś, jak zrobić by ten button był nałożony na to pole? :)

    Dzięki i pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-08-18 10:46:41
    Temat: Re: Formatowanie pola tekstowego forumularza
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Mariusz "Vizu" Wiloch pisze:
    > Chciałbym uzyskać taki efekt jak na tej grafice
    >
    > http://nas-wd.deviantart.com/art/NEIMS-112618827

    Piękny projekt.

    > Chodzi mi o wygląd pola tekstowego z napisem "Enter email address here"
    >
    > Podpowie ktoś, jak zrobić by ten button był nałożony na to pole? :)

    Tło dajesz nie dla inputa, ale dla jakiegoś wspólnego przodka buttona i
    inputa, np. dla forma.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 3. Data: 2009-08-18 10:59:57
    Od: "Mariusz \"Vizu\" Wiloch" <m...@v...pl>

    Paweł Piskorz pisze:

    > Piękny projekt.

    tez mi sie bardzo podoba :)

    > Tło dajesz nie dla inputa, ale dla jakiegoś wspólnego przodka buttona i
    > inputa, np. dla forma.

    Dzięki, faktycznie powinno zadziałac, że też na to nie wpadłem :-)

  • 4. Data: 2009-08-22 09:28:39
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Mariusz "Vizu" Wiloch pisze:

    > tez mi sie bardzo podoba :)

    > Dzięki, faktycznie powinno zadziałac, że też na to nie wpadłem :-)

    /></span>
    <input type="image" src=".." alt="send" />

    Usuwasz formatowanie input, span nadajesz odpowiedni styl z background
    ale nie z całym input 3/4 buttona - tylko pole (bez guzika), dajesz
    float: left, wycinasz guzik i ustawiasz jako input type="image" z float:
    left;
    Aby tekst wewnątrz input był wyśrodkowany w operze i chrome, musisz
    ustawić padding top i bottom.

    Jeżeli chcesz aby działało poprawnie w ie6/7 , musisz wyciąć
    powtarzający się obszar ze środka pola i ustawić dla input aby powtarzał
    się poziomo.

    To tyle ;)