  • 1. Data: 2009-08-18 16:07:59
    Temat: darmowy slideshow/banner flash
    Od: "zeger" <z...@g...pl>

    witam serdecznie,
    nie wiedzialem pod jaka fraza dokladnie szukac aby otrzymac to co mnie
    interesuje.
    chcialbym na swojej stornie umiescic cos w stylu jak jest na tejze stronie
    modul flash pokazujacy kolejne zdjecia http://www.malmet.poznan.pl/index.htm
    Nie wiem czy to sie nazywa slideshow czy jak, ale szukajac pod slideshow nie
    znalazlem nic podobnego do tego umieszczonego na tej stronie :(
    Orientuje sie ktos gdzies cos takiego darmowego upoluje?

  • 2. Data: 2009-08-18 17:11:59
    Temat: Re: darmowy slideshow/banner flash
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    http://simpleviewer.net/products/

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-19 15:21:35
    Od: ant <a...@n...tld>

    zeger wrote:
> [...]
    > znalazlem nic podobnego do tego umieszczonego na tej stronie :(
    > Orientuje sie ktos gdzies cos takiego darmowego upoluje?

    http://www.google.pl/search?q=flash+slideshow
    http://www.tylkoprogramy.pl/flash,slideshow,maker.ph
    http://www.tutorial5.com/content/view/128/46/
    http://www.layersmagazine.com/flash-slideshow-image-

> [...]