  • 1. Data: 2009-11-24 11:18:41
    Temat: wybór portretu na wystawę klubową
    Od: BeLesiu <b...@p...onet.pl>

    Witam - mam kłopot - nigdy nie wystawiałem swoich prac - w ogóle
    prawie nigdy nie pokazywałem swoich prac, a tymczasem mam dać 3
    portrety na wystawę.
    Nie umiem się zdecydować - nie mam "zewnętrznego oka". Przeprowadziłem
    wstępną selekcję, ale i tak zostało mi 30, które najbardziej mi się
    podobają. Nie mówię, że są dobre - po prostu ja je lubię.
    Pomóżcie wybrać 3 najlepsze, bo sam juz nie wiem co zrobić.
    Niestety - zwlekałem długo i czas jest ważny - dzisiaj muszę podjąć
    decyzję i zdjąć zdjęcia z galerii internetowej.
    Proszę więc o w miarę szybką pomoc

    http://picasaweb.google.pl/belesiu/Wystawa?authkey=G
    v1sRgCIGv4MbinMmb-gE#

    Pozdrawiam i z góry dziękuję - Leszek

  • 2. Data: 2009-11-24 11:27:15
    Temat: Re: wybór portretu na wystawę klubową
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    2

  • 3. Data: 2009-11-24 11:31:32
    Od: EdtheDuck <n...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 03:18:41 -0800 (PST), BeLesiu napisał(a):

    > Witam - mam kłopot - nigdy nie wystawiałem swoich prac - w ogóle
    > prawie nigdy nie pokazywałem swoich prac, a tymczasem mam dać 3
    > portrety na wystawę.

    Witam

    Skoro pytasz :-) To ja, bym brał: 12, 17 i 24

    pozdrawiam
    --
    _
    EdtheDuck >*)_

  • 4. Data: 2009-11-24 11:32:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Nov., 12:18, BeLesiu <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Niestety - zwlekałem długo i czas jest ważny - dzisiaj muszę podjąć
    > decyzję i zdjąć zdjęcia z galerii internetowej.

    odpowiedz jest natychmiastowa

    2.12.15

    15 trzeba przycimniec - na twarzy jest przepal - np do poziomu nr 2.

    staraj sie utrzymac 3 zdjecia w tym samym walorze tonalnym
    - bedziesz mial cos w rodzju tryptyku o jednorodnym charakterze.
    Kazdy powie ze wiesz co robisz.

  • 5. Data: 2009-11-24 11:43:15
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    23, 30

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 6. Data: 2009-11-24 11:52:51
    Od: Piotr <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 24 Nov 2009 03:18:41 -0800 (PST), BeLesiu napisał(a):

    > Proszę więc o w miarę szybką pomoc

    2,17.
    Jakaś taka spięta, ta twoja modelka?
    Piotr

  • 7. Data: 2009-11-24 19:20:18
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    BeLesiu pisze:

    2, 6, 17

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 8. Data: 2009-11-24 20:23:33
    Od: StaM <a...@y...com>

    2,15,17

    Drinkiem rozluznij modelke.
    StaM

  • 9. Data: 2009-11-24 21:37:56
    Od: BeLesiu <b...@p...onet.pl>

    On 24 Lis, 12:18, BeLesiu <b...@p...onet.pl> wrote:
    Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i porady.
    Ostatecznie do druku poszły 2, 15, 17, 23 i 29.
    Z tych pięciu 3 wybiorę, gdy już będę trzymał w ręku odbitki.
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
    Leszek

  • 10. Data: 2009-11-25 09:14:46
    Od: "pietrek" <p...@g...pl>

    BeLesiu <b...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Prosz=EA wi=EAc o w miar=EA szybk=B1 pomoc

    2, 15 ( po redukcji przepałów), 25