  • 11. Data: 2009-05-03 19:34:44
    Temat: Re: wybór:-))
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:

    > Intruder jest starenki i nie dorownuje juz konkurencji. Reszta ma
    > silnika chlodzone woda wiec,jak dla mnie, odpadaja. Z japoncow tylko
    > Wildstar ma to "cos".

    No kurcze, co to jest to "coś"? W encyklopedii nie ma nic. Te HD to i
    brzydkie i przestarzałe więc co w nich jest? Chciałbym wiedzieć. :)
    Acha. "good vibration" odpadają bo mnie drażnią w hemoroidy.

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 12. Data: 2009-05-03 19:45:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McFerry pisze:

    > No kurcze, co to jest to "coś"? W encyklopedii nie ma nic.

    No to ja zacytuje mojego jednego kolege:

    "Robi wrażenie. Ogrom żelastwa, który się dosiada, to jak to żyje pod
    człowiekiem po odpaleniu. Ma się wrażenie, że tam tętni wulkan, który
    zaraz eksploduje i faktycznie tak się dzieje kiedy się rusza. Tam po
    prostu coś wybucha"

    > Te HD to i brzydkie i przestarzałe więc co w nich jest? Chciałbym wiedzieć.

    Fajnie ze FJ1200 jest ladna i nowoczesna , nie zrozumiesz :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-05-03 20:03:13
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Kuczu pisze:

    > Fajnie ze FJ1200 jest ladna i nowoczesna , nie zrozumiesz :)

    FJ1200 była przede wszystkim tania :)
    Na HD nie miałem okazji siedzieć a tym bardziej jechać więc oceniam
    wedle danych które posiadam :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 14. Data: 2009-05-04 12:59:55
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    > FJ1200 była przede wszystkim tania :)
    > Na HD nie miałem okazji siedzieć a tym bardziej jechać więc oceniam wedle
> [...]

    kolego Ryśku :D czy ktoś cCi mówi ,że twoja dziewczyna ( zona ) jest gruba
    czy brzydka a może blondyna i chuda ? nie bo o gustach i wyborach sie nie
    dyskutuje

  • 15. Data: 2009-05-04 13:08:28
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

    > kolego Ryśku :D czy ktoś cCi mówi ,że twoja dziewczyna ( zona ) jest
    > gruba czy brzydka a może blondyna i chuda ? nie bo o gustach i
    > wyborach sie nie dyskutuje

    dlatego wybrałem dużą _japońską_ żelazną krowe o pojemności często większej
    niż HD... i też mi wybucha kiedy rusza, też czuje, kiedy odpalił, też mam
    kupe żelaztwa pod tyłkiem .. ale różnice są takie:
    1. pali mniej niż HD
    2. jeździ szybciej niż HD
    3. nie psuje sie jak HD (z tej samej półki cenowej)
    4. lepiej hamuje jak HD
    5. lepiej przyspiesza jak HD
    6. tansze są części i dodatki jak HD
    7. nikt sie ze mnie nie smieje, że sie nie witam z innymi użytkownikami VTXa
    po południu (bo nie musialem ich widzieć rano w serwisie)
    8. jest po prostu nowocześniejszy jak HD (z tej samej półki cenowej)

    No ale ja wole małe i drobne, z długimi włosami (na głowie :P ):D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 16. Data: 2009-05-04 13:25:20
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > dlatego wybrałem dużą _japońską_ żelazną krowe o pojemności często
    > większej niż HD... i też mi wybucha kiedy rusza, też czuje, kiedy
    > odpalił, też mam kupe żelaztwa pod tyłkiem ..

    Ale jakos tak malo intensywnie

    > ale różnice są takie:
    > 1. pali mniej niż HD

    tzn. ile ? 4 litry ? Bo moj pali 5-5,5

    > 2. jeździ szybciej niż HD

    tzn ile ? Bo ja osiagam 100 mph i mi wystarcza

    > 3. nie psuje sie jak HD (z tej samej półki cenowej)

    a co sie psuje w HD. Pytamboniewiem

    > 4. lepiej hamuje jak HD

    rajt

    > 5. lepiej przyspiesza jak HD

    ohohohoho !

    > 6. tansze są części i dodatki jak HD

    Bzdura. Nie ma tanszych czesci niz do HD. Naprawde. Podaj dowolny
    przyklad to porownamy.

    > 8. jest po prostu nowocześniejszy jak HD (z tej samej półki cenowej)

    hmmm.... Nie wiem z czym porownujesz i o jakiej polce cenowej myslisz.

  • 17. Data: 2009-05-04 13:49:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > Ale jakos tak malo intensywnie

    no jak ktoś lubi jeździć na lanz bulldogu .. :P

    > tzn. ile ? 4 litry ? Bo moj pali 5-5,5

    ok - to zależy jak sie jeździ.
    Przy prędkościach 120-140 7 litrów
    Przy 100 6 litrów

    > tzn ile ? Bo ja osiagam 100 mph i mi wystarcza

    Rzecz nie w tym ile wyciąga (a z szybą dochodze bez problemu do 210) a w
    tym, ze mozna trzymać 140 na trasie i moto jedzie niewysilone

    > a co sie psuje w HD. Pytamboniewiem

    Widze po kolegach, ktorzy ciągle coś muszą grzebać. Niby nic .. a zawsze
    jest jakiś problem.
    Nie wspominam o tych, co na zloty HD przyjezdzają samochodami z HD na
    przyczepach i na zlocie tylko na nie patrzą.

    > rajt

    > ohohohoho !

    trza by sie zmierzyc ... :)

    > Bzdura. Nie ma tanszych czesci niz do HD. Naprawde. Podaj dowolny
    > przyklad to porownamy.

    całkiem niedawno koledzy remontowali swoje HD i czego by nie wymielili
    okazywało sie, ze kosmos.
    ps. choć, ze do VTX1800 niektore rzeczy też nie są tanie.

    > hmmm.... Nie wiem z czym porownujesz i o jakiej polce cenowej myslisz.

    25-30 tys tyle ile kosztuje VTX 1800 z 2003 roku

  • 18. Data: 2009-05-04 13:54:16
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Rzecz nie w tym ile wyciąga (a z szybą dochodze bez problemu do 210) a w
    > tym, ze mozna trzymać 140 na trasie i moto jedzie niewysilone

    Ja nie widze problemu w utrzymywaniu takiego tempa. Inna kwestia ze nie
    lubie.

    > Widze po kolegach, ktorzy ciągle coś muszą grzebać. Niby nic .. a zawsze
    > jest jakiś problem.

    Ale co konkretnie ?

    > Nie wspominam o tych, co na zloty HD przyjezdzają samochodami z HD na
    > przyczepach i na zlocie tylko na nie patrzą.

    Ja takich nie znam

    > całkiem niedawno koledzy remontowali swoje HD i czego by nie wymielili
    > okazywało sie, ze kosmos.

    Ale naprawde. Porownaj cene dowolnej czesc oryginalnej lub
    aftermarketowej do HD i porownywalnej z serwisu Hondy. Zdziwisz sie
    bardzo mocno.

    > 25-30 tys tyle ile kosztuje VTX 1800 z 2003 roku

    No w tej cenie to mozna miec co najwyzej zdrowego Sportstera. A 30
    tysiecy za 6 letniego VTX to mocno przesadzona cena. Taka bardziej
    zyczeniowa niz realna.

  • 19. Data: 2009-05-04 17:56:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > No w tej cenie to mozna miec co najwyzej zdrowego Sportstera. A 30
    > tysiecy za 6 letniego VTX to mocno przesadzona cena. Taka bardziej
    > zyczeniowa niz realna.

    Zauważ, ze napisałem 25-30 tys ... a nie 30 tys ..
    a teraz idz i kup VTX1800 za 25000 w dobrym stanie i przywoitym wyposażeniu
    to Ci dołoże 1000 i kupie go od Ciebie.

  • 20. Data: 2009-05-04 20:51:11
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Easy pisze:

    > Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > jak to było?
    > Nie jezdzij motocyklem który ma wiecej koni niż Ty IQ?
    >
    > :)

    Co chciałaś przez to powiedzieć? To nie było grzeczne.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740