  • 21. Data: 2009-05-04 20:52:23
    Temat: Re: wybór:-))
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Sybi pisze:

    > Nie ma za co!
    > Czego oczekiwalas? Lawiny wypowiedzi ze szczegolowymi danymi
    > i porownaniem tych moto? Skad mozemy wiedziec co Cie rajcuje
    > poza duzymi cylindrami! Tak w ogole to zle trafilas,
    > tutaj niewielu ludzi jezdzi takimi walcami.
    > Moze napisz do jakiegos mc?;)

    Qfa, ludzie, ona po prostu zapytała. Jeżeli nie masz odpowiedzi
    na to pytanie to siedź cicho. Fakt że wybiera między kiłą a
    rzeżączką, ale to JEJ ŚWIĘTY WYBÓR.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 22. Data: 2009-05-04 20:54:08
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:
    > Użytkownik "marzena" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > VS 1400...i nie będę uzasadniał ;-)

    A co tu uzasadniać, od dawna najładniejsze czopery produkuje
    Suzuki (nie liczę tego singla z paskiem). Bo w tym typie
    motocykli liczy się tylko uroda.

  • 23. Data: 2009-05-04 21:19:36
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    ZBYSZEK pisze:

    > kolego Ryśku :D czy ktoś cCi mówi ,że twoja dziewczyna ( zona ) jest gruba
    > czy brzydka a może blondyna i chuda ? nie bo o gustach i wyborach sie nie
    > dyskutuje

    Kolego Zbyszku :) Czy nie użyłeś przypadkiem zbyt wielkiej armaty aby
    mnie zastrzelić? Delikatne zabarwienie humorystyczne daje takim
    dyskusjom całkiem inny wymiar :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 24. Data: 2009-05-05 06:08:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Zauważ, ze napisałem 25-30 tys ... a nie 30 tys ..

    No podales przedzial wiec domyslnie moze to byc warte i 30.

    > a teraz idz i kup VTX1800 za 25000 w dobrym stanie i przywoitym
    > wyposażeniu to Ci dołoże 1000 i kupie go od Ciebie.

    ktora wersje chcesz ? R, S, C ? Moze byc z USA ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 25. Data: 2009-05-05 06:55:04
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > No podales przedzial wiec domyslnie moze to byc warte i 30.

    > ktora wersje chcesz ? R, S, C ? Moze byc z USA ?

    moze byc z USA pod warunkiem, ze mi udodownisz, ze nie był walony.
    A teraz sprawdz ceny VTXów 1,8

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 26. Data: 2009-05-05 07:03:51
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 3 Maj, 08:35, "marzena" <m...@g...com> wrote:
    > Kawasaki VN 1500
    > Kawasaki VN1600
    > Suzuki intruder 1400
    > HONDA VT 1100
    > YAMAHA STRATOLINER 1900
    >
    > no i wlasnie. do tej pory ujezdzam cienia 750.mam zamiar
    > zmienic:-)))poproszę o opinie

    czemu chcesz zmnienić?

  • 27. Data: 2009-05-05 09:28:54
    Od: "ZBYSZEK" <z...@p...onet.pl>

    > Kolego Zbyszku :) Czy nie użyłeś przypadkiem zbyt wielkiej armaty aby mnie
    > zastrzelić? Delikatne zabarwienie humorystyczne daje takim dyskusjom
    > całkiem inny wymiar :)
    >
    > --
    no i zobacz jak 2 kolegów sie spięło w dyskusji na temat gustu powyżej:D

  • 28. Data: 2009-05-05 13:12:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > moze byc z USA pod warunkiem, ze mi udodownisz, ze nie był walony.

    To pokaz mi takiego, sciagnietego uzywanego z USA, ktory nie byl walony :)

    > A teraz sprawdz ceny VTXów 1,8

    Gdzie ? Na Allegro ? Toc Ci pisalem ze to ceny zyczeniowe a nie realne.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 29. Data: 2009-05-05 13:31:26
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > To pokaz mi takiego, sciagnietego uzywanego z USA, ktory nie byl
    > walony :)

    moge Ci pokazać - choćby teraz (akurat VN2000)
    Poza tym - zdefiniujmy jeszcze "walony". VN o ktorym pisze jest/był
    niedraśnięty, bo kupujący najpierw zrobił nim wycieczke po stanach.

    > Gdzie ? Na Allegro ? Toc Ci pisalem ze to ceny zyczeniowe a nie
    > realne.

    Ciekawe co rózni cene realną od życzeniowej.
    Idz i kup ktoregoś za 25 tys (z założeniami o ktorych pisalem wyżej) a go od
    Ciebie odkupie z działką dla Ciebie.
    Póki co tylko gadasz a to moze każdy.
    Ja powiem, ze moge iść do salonu HD i dostać 20 tys rabatu - tylko co z
    tego, skoro to tylko gadanie.

  • 30. Data: 2009-05-05 13:53:43
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > moge Ci pokazać - choćby teraz (akurat VN2000)
    > Poza tym - zdefiniujmy jeszcze "walony". VN o ktorym pisze jest/był
    > niedraśnięty, bo kupujący najpierw zrobił nim wycieczke po stanach.

    Wyjatek potwierdzajacy regule.

    > Ciekawe co rózni cene realną od życzeniowej.

    To ze wystawiam motocykl za 35 tysiecy a sprzedaje po pol roku za 28 i
    sie ciesze ze znalazlem kupca.

    > Idz i kup ktoregoś za 25 tys (z założeniami o ktorych pisalem wyżej) a
    > go od Ciebie odkupie z działką dla Ciebie.
    > Póki co tylko gadasz a to moze każdy.

    No tak sie sklada ze znajomy dla ktorego czasami robie motocykle
    sprowadza je uzywane z USA. Wiec wiem ile co kosztuje realnie. I to
    zarowno "niebite" Harleye jak i "niebite" japonskie cruisery ktore sa
    potem wystawiane na Allegro jako nowki sztuki niesmigane.

    > Ja powiem, ze moge iść do salonu HD i dostać 20 tys rabatu - tylko co z
    > tego, skoro to tylko gadanie.

    j.w.