    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wybór:-))
    Date: Mon, 4 May 2009 15:08:28 +0200

    ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

    > kolego Ryśku :D czy ktoś cCi mówi ,że twoja dziewczyna ( zona ) jest
    > gruba czy brzydka a może blondyna i chuda ? nie bo o gustach i
    > wyborach sie nie dyskutuje

    dlatego wybrałem dużą _japońską_ żelazną krowe o pojemności często większej
    niż HD... i też mi wybucha kiedy rusza, też czuje, kiedy odpalił, też mam
    kupe żelaztwa pod tyłkiem .. ale różnice są takie:
    1. pali mniej niż HD
    2. jeździ szybciej niż HD
    3. nie psuje sie jak HD (z tej samej półki cenowej)
    4. lepiej hamuje jak HD
    5. lepiej przyspiesza jak HD
    6. tansze są części i dodatki jak HD
    7. nikt sie ze mnie nie smieje, że sie nie witam z innymi użytkownikami VTXa
    po południu (bo nie musialem ich widzieć rano w serwisie)
    8. jest po prostu nowocześniejszy jak HD (z tej samej półki cenowej)

    No ale ja wole małe i drobne, z długimi włosami (na głowie :P ):D

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI