    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wybór:-))
    Date: Mon, 4 May 2009 15:49:17 +0200

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > Ale jakos tak malo intensywnie

    no jak ktoś lubi jeździć na lanz bulldogu .. :P

    > tzn. ile ? 4 litry ? Bo moj pali 5-5,5

    ok - to zależy jak sie jeździ.
    Przy prędkościach 120-140 7 litrów
    Przy 100 6 litrów

    > tzn ile ? Bo ja osiagam 100 mph i mi wystarcza

    Rzecz nie w tym ile wyciąga (a z szybą dochodze bez problemu do 210) a w
    tym, ze mozna trzymać 140 na trasie i moto jedzie niewysilone

    > a co sie psuje w HD. Pytamboniewiem

    Widze po kolegach, ktorzy ciągle coś muszą grzebać. Niby nic .. a zawsze
    jest jakiś problem.
    Nie wspominam o tych, co na zloty HD przyjezdzają samochodami z HD na
    przyczepach i na zlocie tylko na nie patrzą.

    > rajt

    > ohohohoho !

    trza by sie zmierzyc ... :)

    > Bzdura. Nie ma tanszych czesci niz do HD. Naprawde. Podaj dowolny
    > przyklad to porownamy.

    całkiem niedawno koledzy remontowali swoje HD i czego by nie wymielili
    okazywało sie, ze kosmos.
    ps. choć, ze do VTX1800 niektore rzeczy też nie są tanie.

    > hmmm.... Nie wiem z czym porownujesz i o jakiej polce cenowej myslisz.

    25-30 tys tyle ile kosztuje VTX 1800 z 2003 roku

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI