  • Data: 2014-04-08 20:38:26
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-08 19:42, J.F pisze:
    > Ale ktos dobrze zauwazyl - bez bramek to i ekspresowki beda platne.
    >
    > Ale przypominam ze to nie od bramek zalezy, tylko od waszego glosu na
    > kolejnych wyborach :-)

    W mojej okolicy autostrady nie ma i nie będzie ale jest kawałek
    ekspresówki który będzie się powiększał zawierając obwodnicę miasta
    wojewódzkiego. Już komunikacja dostaje po tyłku bo żadnej ulgi nie ma
    dla autobusów.
    Jak nic wprowadzą płatne obwodnice i ekspresówki. Nie trzeba być
    geniuszem żeby przewidzieć jak będzie wyglądać ruch po takim zagraniu
    Mamy siedzieć cicho i łykać propagandę?