  • Data: 2014-04-09 14:42:28
    Temat: Re: wszystkie autostrady platne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Grejon,

    Wednesday, April 9, 2014, 2:24:23 PM, you wrote:

    > Pol po prostu chciał obłożyć winietami drogi krajowe, które nie miały
    > autostradowej alternatywy.

    No przecież napisałem ,,z powodu idiotycznego pomysłu objęcia winietami
    zbyt wielu dróg".

    Sytuacja była taka, że nawet jak Pol się wycofał z objęcia winietkami
    dla osobówek dróg innych niż S i A, to i tak już nie było chętnych do
    dyskusji.

    A winietki powinny być i to na wszystkich autostradach choćby po to,
    żeby wywalić z nich ruch lokalny - te wszystkie skodziny jadące 80 na
    środkowym pasie :(

    --
    Best regards,
    RoMan