  • 1. Data: 2011-07-28 05:49:22
    Temat: wsparcie w windows dla niektorych raw
    Od: sewek <s...@o...pl>

    http://tech.wp.pl/kat,1009787,title,Windows-wreszcie
    -obsluzy-pliki-RAW,wid,13632682,wiadomosc.html

    http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id
    =26829

  • 2. Data: 2011-07-28 10:06:35
    Temat: Re: wsparcie w windows dla niektorych raw
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > http://tech.wp.pl/kat,1009787,title,Windows-wreszcie
    -obsluzy-pliki-RAW,wid,13632682,wiadomosc.html

    Raczej malo komu bylo to potrzebne do szczescia. Konia z rzedem
    czlowiekowi pracujacemu z RAWami i jednoczesnie z "Przegladarka
    fotografii systemu Windows". :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 3. Data: 2011-07-28 15:24:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-28 10:06:35 +0000, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

> [...]

    > malo komu bylo to potrzebne do szczescia. Konia z rzedem czlowiekowi
    > pracujacemu z RAWami i jednoczesnie z "Przegladarka fotografii systemu

    Żeby zobaczyć wypróżnienie i je odchudzić.
    Nareszcie dorośli do tego.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-07-28 15:26:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-28 05:49:22 +0000, sewek <s...@o...pl> said:

    > http://tech.wp.pl/kat,1009787,title,Windows-wreszcie
    -obsluzy-pliki-RAW,wid,13632682,wiadomosc.html

    No

    się kurna obudzili.

  • 5. Data: 2011-07-29 07:11:44
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-28 17:26, JA pisze:

    -obsluzy-pliki-RAW,wid,13632682,wiadomosc.html

    > No
    >>
    > się kurna obudzili.

    Który OS widzi RAWy bez dodatkowego oprogramowania?
    Bo linuxy chyba nie, a Maców nie znam.

    JD

  • 6. Data: 2011-07-29 12:36:52
    Od: "Jaskrawy" <j...@h...com>

    A widział ktoś wersję na 32 bity?

  • 7. Data: 2011-07-29 15:25:22
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-29 07:11:44 +0000, JD <j...@g...com> said:

    > Który OS widzi RAWy bez dodatkowego oprogramowania?
    > Bo linuxy chyba nie, a Maców nie znam.

    No właśnie. Nie znasz. Przynajmniej od 2007 roku (nie jestem pewien czy
    nie wcześniej) systemowy Podgląd (potrafi także zapisać tifa).
    http://www.skanowanie-35mm.pl/Varia/1111.jpg
    Czyli może robić za najprymitywniejszą wywoływarkę rawów.
    A system w okienkach pokazuje mniej więcej tak
    http://www.skanowanie-35mm.pl/Varia/0111.jpg

  • 8. Data: 2011-07-29 15:58:11
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    JD napisał:

    -obsluzy-pliki-RAW,wid,13632682,wiadomosc.html

    > Który OS widzi RAWy bez dodatkowego oprogramowania?
    > Bo linuxy chyba nie, a Maców nie znam.

    Zależy jak zdefiniujesz "dodatkowe oprogramowanie". W KDE jeśli
    zainstalujesz kdegraphics to udostępni ci to podgląd w całym systemie
    - nie potrzeba do tego ekstra programów.

    m.

  • 9. Data: 2011-07-29 16:43:57
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-29 17:25, JA pisze:

> [...]
    > Czyli może robić za najprymitywniejszą wywoływarkę rawów.
    > A system w okienkach pokazuje mniej więcej tak

    OK. Dzięki za info.

    JD

  • 10. Data: 2011-07-29 16:47:21
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-29 17:58, Mikolaj Machowski pisze:

> [...]
    > zainstalujesz kdegraphics to udostępni ci to podgląd w całym systemie
    > - nie potrzeba do tego ekstra programów.

    Wierzę, choć sam w KDE nigdy nie próbowałem podglądu systemowego.
    Od paru lat nie używam linuxa i może tego nie pamiętam.

    JD