  • Data: 2010-07-05 08:40:04
    Temat: Re: wreszcie oficjalnie zmiany w muzeach
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-02 18:25:09 +0200, Mikolaj Machowski <m...@w...pl> said:

    > To że go nie widziałeś to nie znaczy, że go nie ma. Na stronach Luwru
    > jest leaflet z 2008 r. (wtedy akurat byłem):

    Ja byłem w 2002 czy 2003, wtedy zakaz błyskania był na pewno przy Mona
    Lizie i możliwe że w którychś lokalnych wystawach, do których nie
    wchodziłem (bo raczej ciężko jest zwiedzić cały Luwr za jednym razem),
    albo tego nie pamiętam. W reszcie muzeum - można było błyskać do woli.
    Widać niesłusznie założyłem że tam nie zgłupieli z czasem.

    > Podejrzewam stopniowe wprowadzanie jednolitej wykładni UE.

    A są jakieś regulacje w tej materii?

    de Fresz