    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: world Press Photo
    Date: Sun, 13 Feb 2011 19:11:29 +0100

    JA wrote:
    > Nigdy, w żadnej dziedzinie, sukces nie jest wyłącznie własną zasługą
    > sukcesobiorcy (nie wiedziałem jak go nazwać).

    > To najczęściej dotyczy dzieci aktorów, czy polityków. Ale nie
    > zaprzeczysz, że jakoś dziwnie często aktorami zostają dzieci aktorów,
    > prawnikami dzieci prawników itd.

    Ale to że sie idzie czasem w ślady ojca lub mamy jest dość naturalne, jeśli
    od dziecka słuchamy o medycynie czy problemach prawnych, dom jest pełen
    literatury prawniczej, czy medycznej to zwykle podświadomie sie
    ukierunkowujemy. Podobnie jak ktoś sie wychowuje w domu bandytów to pewnie
    zostanie bandytą.

    U mnei dom był pełen ksiażek z zakresu techniki i matematyki, więc
    ukierunkowałem sie na technikę, dodajmy ojca którego hobby była fotografia
    więc...

    > Tego akurat nie będę kwestionował.
    >
    > Ale ilu na świecie jest Sienkiewiczowskich Janków Muzykantów?

    w sumie są tacy ludzie. Gdy masz nieprzecieten parcie na coś to osiągniesz
    coś bez względu na wszelkie przeciwności.