    From: jerzu <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
    Date: Tue, 30 Mar 2010 22:02:49 +0200

    On Tue, 30 Mar 2010 15:02:41 +0200, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >i z takimi praktykami należy walczyć, bo nie wierze że weszli tam za darmo.

    Trzeba mieć czas. Ja mam czas, ale na inne rzeczy. W kablu mam UPC,
    bez radia od pewnego czasu. Wywaliłem antenę na balkon, za dwa
    tygodnie dostałem pismo ze spółdzielni, w którym nakazano mi demontaż
    anteny. Odpisałem im, żeby się gonili, że ich psim obowiązkiem jest
    dostarczenie mi sygnału radiowego. Na razie mam spokój.

    P.S. Tak, wiem, mogę sobie kupić pakiet cyfrowy w UPC - będę miał
    radio. Ale amplituner ma chyba po coś w sobie tuner? No i jak słucham
    radia to mam włączone jedno urządzenie. Jak będę korzystał z tunera
    UPC to mam włączone dwa urządzenia. A prąd drożeje...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280