  • Data: 2010-03-31 23:55:33
    Temat: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

    > A słyszałeś o tym co to jest zbiorcza instalacja satelitarna? :) Bo mam
    > wrażenie że mylisz to z kablówką...

    Słyszałem i to od dawna. Nawet sam taką montowałem 20 lat temu. Jednak to
    tylko sprawa uzgodnienia nazewnictwa. Usługa polegająca na dostarczaniu
    sygnału kablem do użytkowników to kablówka, zbiorcza, czy jak ją zwał. Jeden
    pies, tylko inaczej przystrzyżony. Zgadzając się, że chodzi o zbiorczą
    instalację satelitarną, to co to zmienia? Ktoś za mnie wybiera satelitę.
    Nawet jeśli będzie więcej anten, czy komwerterów, to i tak nigdy oferta nie
    dorówna instalacji indywidualnej. Miałem złe doświadczenia jako inicjator i
    konserwator takiej instalacji. Jeden chce Astrę, drugi Hotbirda, a jeszcze
    inny coś innego. Zawsze ktoś był niezadowolony. Trudno wszystkim dogodzić.
    To były początki. Teraz jest to sprofesjinalizowane, ale problemy podobne. I
    nikt tego nie robi za darmo.

    Remek