  • Data: 2010-03-31 01:27:10
    Temat: Re: wolnosc dla anten satelitarnych - w Holandii
    Od: "Remek" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał:

    > Co złego jest w zbiorczej instalacji satelitarnej?

    Nie wiem, czy złego. Wiem co jest. A jest wybór jak w kołchozowej stołówce
    tzn. możesz jeść, albo nie. Wiesz ile jest satelitów i kanałów? Słyszałeś o
    kablówce, która by to wszystko udostępniała? A jeśli nawet coś udostępnia to
    za darmo? Ja tam wolę swój indywidualny talerz. Blacha 30,- zł, konwerter
    20,- zł. To dwumiesięczna opłata za kablówkę.

    Remek