eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywoda w dolocie powietrzaRe: woda w dolocie powietrza
  • X-Received: by 10.49.24.208 with SMTP id w16mr419968qef.37.1370945287810; Tue, 11 Jun
    2013 03:08:07 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.24.208 with SMTP id w16mr419968qef.37.1370945287810; Tue, 11 Jun
    2013 03:08:07 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!p1no4560413qaj.0!news-out.go
    ogle.com!y6ni1724qax.0!nntp.google.com!ch1no4028172qab.0!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 11 Jun 2013 03:08:07 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kp6q5r$59n$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.250.184;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.250.184
    References: <51b5b8a3$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <kp4dn4$l9p$1@node1.news.atman.pl>
    <51b6d6ab$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <kp6q5r$59n$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: woda w dolocie powietrza
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Tue, 11 Jun 2013 10:08:07 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494707
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 11:20:59 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
    > On 2013-06-11, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
    >
    > >> albo wywalic uszczelke jak silnik bedzie pedzony kolami i nie da rady
    >
    > >> tej wody skompresowac.
    >
    > >
    >
    > > A jakby byl pedzony czyms innym to dalby rade wode skompresowac?
    >
    > > ;)
    >
    > >
    >
    > Nie, ale po prostu by sie zatrzymal.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Artur
    >
    > ZZR 1200

    jak pracował to energia koła zamachowego wystarcza na pogięcie korbowodów. Tolerancja
    równoległości osi tulejki w korbowodzie i osi panewki to pojedyncze setki.
    Zaciągniecie wody zawsze kończy się uszkodzeniem silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: