  • Data: 2016-09-13 10:35:51
    Temat: Re: włókno szklane - szczelne?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2016 o 10:18, p...@g...com pisze:
    > a po co takie kombinacje ? zeby upchnac marne 10L wody ?

    jesli sporadyczne wyjazdy to styknie bagaznik dachowy (lub box) z
    kanistrem na dachu choc trudno mi sobie wyobrazic ze w vito

    nie znajdzie sie miejsce na elastyczny 10L pojemnik ktory na postoju
    stawiamy na dachu ...

    zawsze się znajdzie miejsce, niestety kosztem czegoś innego. Mam już
    rozplanowane miejsce na małą lodówkę, WC, szuflady na klamoty - to
    wszystko pod łóżkiem :) szkoda miejsca w środku, tyle co zajmuje ten
    zbiornik zajmuje np. ponton 3-osobowy, szkoda by było go nie zabierać :)
    Ma to być pełnoprawny mikrokamper, to czego mi brakuje to prysznic (wc
    mam, ale korzystam sporadycznie i w tym sezonie jeździło za fotelem
    pasażera zajmując niepotrzebnie miejsce), muszę też porobić szuflady
    żeby uporządkować przewożone rzeczy.

    Łukasz