  • Data: 2016-09-13 19:28:37
    Temat: Re: włókno szklane - szczelne?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.09.2016 o 12:36, p...@g...com pisze:
    > --na dachu odpada, tam ma się znaleźć solar do napędzania lodówki :)
    >
    > konstrukcja panelu solarnego to zazwyczaj plyta (prostopadloscian) o niewielkiej
    grubosci wiec nie ma problemu zeby pod nia umiescic zbiornik,

    pod nią? solar ma leżeć na dachu, po co mi skrzydło??

    mysle ze wejdzie spokojnie pod relingi jesli takowe sa ... z tym
    zbiornikiem w klapie beda tylko problemy

    oglądnąłem auto i w klapie będzie tylko słuchawka prysznica, zbiornik w
    nadkolu bo jest tam sporo miejsca którego nie wykorzystuję

    Łukasz