eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawłączanie silnika przekaźnikiemRe: włączanie silnika przekaźnikiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: włączanie silnika przekaźnikiem
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <r9i0p6$3e699$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <r9krfj$91ho$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5ebe309d$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebe962e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ebea6ea$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>
    Date: Fri, 15 May 2020 17:05:14 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ebea6ea$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5ebeafab$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.195.123
    X-Trace: 1589555116 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 559 83.26.195.123:41999
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1995
    X-Received-Body-CRC: 3679208794
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:753340
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 15.05.2020 o 16:27, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Paweł Pawłowicz"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5ebe962e$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    > W dniu 15.05.2020 o 08:03, Uzytkownik pisze:
    >>> Jeżeli się upierasz to dioda w kierunku zaporowym być musi i to nie
    >>> tylko przy przekaźniku, ale też przy silniku. Trzeba ją dobrać do
    >>> danej indukcyjności silnika.
    >>
    >>> Dodatkowo może być układ gasikowy oraz/lub warystory na 35V.
    >
    >> Policz gasik dla podanych warunków. Taki "gasik" bardziej zaszkodzi
    >> niż pomoże.
    >
    > Hm, w samochodach byl kondensator przy przerywaczu.
    > Chyba jednak bardziej pomagal niz szkodzil :-)

    Zarówki są obciążeniem indukcyjnym??
    Policz ten gasik, zobaczysz.

    P.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: