  • 11. Data: 2014-11-17 10:26:47
    Temat: Re: wk mnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >jak mi siedzą na ogonie.
    >Jadę sobie Olsztyn - Bezledy z prędkością 80km/h (hamulca w zakrętach
    >nie dotykam) a tu zawsze się znajdzie jakiś ch który gdzieś goni.

    >A mi się nie uśmiecha (znowu) uderzyć w dziki albo w babę w doskonale
    >czarnej jesionce z rowerem i bańką mleka.
    >czy to już starość?

    Starosc. I glupota.
    Zwalniasz, zjezdzasz w prawo, dajesz sie wyprzedzic, po czym dodajesz
    gazu i jedziesz za gosciem w bezpiecznej odleglosci.

    J.

  • 12. Data: 2014-11-17 10:36:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2014 10:26, J.F. pisze:

    > Zwalniasz, zjezdzasz w prawo,

    Znaczy się do rowu?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2014-11-17 10:38:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, November 17, 2014, 10:26:47 AM, you wrote:

    > Starosc. I glupota.
    > Zwalniasz, zjezdzasz w prawo, dajesz sie wyprzedzic, po czym dodajesz
    > gazu i jedziesz za gosciem w bezpiecznej odleglosci.

    Ale, żeby zwolnić, musiałby dotknąć hamulca. A on się brzydzi i nie
    będzie dotykał.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-11-17 10:44:12
    Temat: wk mnie
    Od: p...@g...com

    zdefiniuj "na ogonie" w metrach bo może jesteś po prostu przewrażliwiony jak ten co
    mu światła stopu oczy wypalają :-)

    mk2 ma tempomat ? wiec może jednak nie trzymasz tych 80 km/h ? przy niewielkich
    różnicach prędkości ten z tylu może mieć cykora ze nie da rady wyprzedzić i wtedy
    faktycznie lepiej trochę zwolnic i przepuścić ... korona z głowy nie spadnie a jak z
    tylu świeci xenon marki zenon to nawet nie ma się co zastanawiać ...

    i szybka zagadka, w DE prawidłowy odstęp przy prędkości 80 km/h to:
    a) 20m
    b) 30m
    c) 40m

    nagród jak zwykle nie przewidziano ...
    P.

  • 15. Data: 2014-11-17 10:47:05
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ale, żeby zwolnić, musiałby dotknąć hamulca. A on się brzydzi i nie
    > będzie dotykał.

    Zeby mu w tylek wjechal ? Jesli ktos z tylu nas meczy to sie na prostej
    wlacza prawy kierunek i na chwile zdejmuje noge z gazu, "fachowcy" :)

  • 16. Data: 2014-11-17 10:59:47
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-11-17 10:44:12 niejaki p...@g...com napisał:
    > i szybka zagadka, w DE prawidłowy odstęp przy prędkości 80 km/h to:
    > a) 20m
    > b) 30m
    > c) 40m

    P0zdrawiam
    p0li
    hydro rulez ;)

  • 17. Data: 2014-11-17 11:13:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.11.2014 10:47, Czesław Wiśniak pisze:

    > Zeby mu w tylek wjechal ? Jesli ktos z tylu nas meczy to sie na prostej
    > wlacza prawy kierunek i na chwile zdejmuje noge z gazu, "fachowcy" :)

    Ale w ten sposób wykazałby się kulturą i rozsądkiem, a pierdolony
    zapierdalacz jest do tego fizycznie niezdolny.

  • 18. Data: 2014-11-17 11:28:50
    Od: p...@g...com

    niestety u części pacjentów ta czynność może wywołać bezwarunkowy odruch wyprzedzania
    jeśli coś przegapisz z przodu może być niewesoło poza tym takie wrzucanie
    kierunkowskazu bez potrzeby niespecjalnie mi się podoba ... osobiście preferuje
    subtelne redukowanie prędkości ... jak klient zorientuje się ze jest "gotowany" budzi
    się i wyprzedza kiedy nadarzy się okazja ...

    P.

  • 19. Data: 2014-11-17 12:28:04
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    >niestety u części pacjentów ta czynność może wywołać bezwarunkowy odruch

    Co to znaczy "przegapisz cos z przodu" ?:) Co mam niby przegapic ?
    Puszczasz go na prostej i jeszcze przez chwile doswietlasz mu dlugimi

    >wrzucanie kierunkowskazu bez potrzeby niespecjalnie mi się podoba

    To jest potrzebne temu, ktory chce cie wyprzedzic. Dajesz mu w ten sposob
    sygnal, ze jest pusto i moze. To jest ogolnie przyjete np. wsrod kierowcow
    ciezarowek.
    Nigdy w nocy w trasie nie jezdziles ?

    >preferuje subtelne redukowanie prędkości ... jak klient zorientuje się ze
    jest "gotowany" >budzi się i wyprzedza kiedy nadarzy się okazja ...

    Jak jest rozgarniety to zrozumie a jak nie to sie bedzie wsciekal " co za
    palant mi tu specjalnie hamuje zamiast jechac, niech spier.. na jakis
    parking lesny " :)

  • 20. Data: 2014-11-17 14:44:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Zwalniasz, zjezdzasz w prawo,

    w jakie prawo? Tam nie ma prawo :)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?