    From: Jan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: witam i pytam
    Date: Wed, 11 Apr 2012 20:35:17 -0700 (PDT)

    On 10 Kwi, 01:50, BartekK <s...@d...org> wrote:
    > W dniu 2012-04-08 17:30, Jan pisze:> Witam Serdecznie.
    >
    > Olać, to nie jest zły stan.

    > Zależy od używanego systemu operacyjnego, więc pytaj na grupie
    > odpowiedniej do tego systemu. Jakoś nie widzę problemu zrobienia choćby
    > pliku .bat .cmd lub dowolnego innego skryptowego dla innego systemu
    > operacyjnego i powłoki, w którym zapiszesz cos na zasadzie:
    >         xcopy -R D:*.* G:
    >         xcopy -R E:*.* G:
    >         xcopy -R F:*.* G:
    > wiec wykonanie takiego skryptu odpali ci kopiowanie, po kolei z kazdej
> [...]
    8173

    Panowie bardzo bardzo przepraszam, ale coś się "skaszaniło".
    Opublikowałem nowego posta a ON nie wiedzieć czemu dokleił się do tego
    właśnie posta. Dopiero teraz to zauważyłem, więc informuję, że jestem
    trzeźwy, nic nie brałem i nie chciałem nikogo irytować.
    Ps. może ktoś wyjaśni jak to się mogło stać....?
    Ps2. myślałem już, że mój 1 provider jest blokowany czyli Play Online,
    dlatego wczoraj wkleiłem starą treść poprzez 2 providera czyli TP S.A.
    Pozdrawiam.