  • 471. Data: 2010-03-11 12:17:26
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-10 17:20, neelix pisze:

    > Użytkownik "Adam Czajka" <n...@p...v> napisał w wiadomości

    > A ten pas jest z prawej strony, poza zabudowanym i na dodatek przed
    > wzniesieniem.

    Przeczytaj jeszcze raz bo chyba nic z tego nie zrozuiałeś. Powiedz mi
    jeszcze gdzie widziałeś koniec pasa na zakręcie albo na wzniesieniu. Po
    raz kolejny udowodniłeś, że nigdy nie jechałeś samochodem.

    > Wszyscy widocznie wiedzą co się święci i tak jeżdżą wszędzie. Lewym
    > pasem jedzie tylko cwaniak. Większość nie chce wpieprzać się na siłę i
    > zmiany dokonuje dostatecznie wcześnie. Takie trudne? Po jaką cholerę
    > żebrać na granicy stłuczki o wpuszczenie? To sie nazywa myślenie i
    > przewidywanie. Zamiejscowy wpieprzy sięe nieświadomie, a potem klęczy i
    > błaga tylko, że ja "zagranicę" wpuszczam. Tępię miejscowych cwaniaczków,
    > bo właśnie takie cwaniackie zachowania królują na naszych drogach.

    I dlatego korek jest na kilka skrzyżowań. Dzięki czemu korki są na kilku
    poprzecznych skrzyżowaniach. Gratulację pomysłowości nasz drogowy
    geniuszu:) Nie muszę dodawać, że to kolejny dowód na kompletną
    nieznajomość przepisów i zasad jazdy.

    A.

  • 472. Data: 2010-03-11 12:25:20
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-10 17:22, neelix pisze:
    [...]
    > Włączanie świateł na zasadzie widzimisię lub kultury czy prawa???

    Zgodnie z Twoimi zasadami, jak nie było obowiązku jazdy na światłach to
    nikt nie powinien tego robić w ogóle, bo to zbędne (dokładnie tak samo
    jak zmiana pasa tudzież zdjęcie nogi z gazu). Sam sobie przeczysz, ile
    Ty w ogóle masz lat?

    > Najpierw prawo, a jak już będzie prawo to dopiero mała dawka kultury.

    Gdyby ludzie nie byli takimi burakami jak Ty, prawo mogło by być
    bardziej liberalne. Niestety tak nie jest i aby wymusić na hołocie
    Twojego pokroju jakieś rozsądne zachowania, trzeba modyfikować prawo. Co
    ciekawe inne kraje tego nie potrzebują.

    > I jak zwykle za pomocą zeza.

    Sam robisz z siebie idiotę, więc nie miej pretensji.

    A.

  • 473. Data: 2010-03-11 12:26:33
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:31, neelix pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chcę.

    Tylko, że wówczas łamiesz prawo bo blokujesz ruch.

    A.

  • 474. Data: 2010-03-11 12:28:49
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:38, neelix pisze:
    [...]
    > Jak widać masz mizerną wiedzę o rzeczywistości.

    Nie oczekiwałem od Ciebie niczego bardziej merytorycznego. Przypuszczam,
    że nawet to kosztowało Ciebie sporo umysłowego wysiłku.

    A.

  • 475. Data: 2010-03-11 12:29:55
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:40, neelix pisze:
    [...]
    > Mających świadomość stwarzanego przez Was niepotrzebnego dodatkowego
    > zagrożenia.

    I znowu udowodniłeś, że nie masz zielonego pojęcie a przepisach. Kilka
    godzin nauk na kursie pewnie masz za sobą, ale to jest dopiero początek
    materiału.

    A.

  • 476. Data: 2010-03-11 12:31:44
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:44, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Żadnego zagrożenia ze strony tego 1%.

    Z tego co wypisujesz nikt chyba nie ma złudzeń, że jesteś jeżdżącym
    potencjalnym mordercom. Robisz wszystko na przekór, nie znasz przepisów,
    jesteś nieprzewidywalny. Obyś nie zdał tego egzaminu za szybko.

    A.

  • 477. Data: 2010-03-11 12:35:31
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:46, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Przyłapani lewopasowcy i bezpośredni obserwatorzy. Czasem pokazują w tv.

    To są zupełnie inne przypadki, gdybyś znał przepisy to mógłbyś to zrozumieć.

    > Sam nie rozumiesz.

    Jako, że nie znasz przepisów to nie możesz tego ocenić.

    > Za to Ty rozumiesz to czego nie zapisali. Nie rozśmiesaj mnie.

    Rozumiem to co jest napisane, czego Ty nawet nie czytałeś. Ewentualnie
    czytałeś ale w taki sam sposób jak czytasz posty osób z którymi
    dyskutujesz. Kompletnie nic nie zrozumiałeś.

    A.

  • 478. Data: 2010-03-11 12:36:08
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-03-09 18:50, neelix pisze:

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jest dowodem, że mało rozumiesz.

    Normum jest ogół a nie margines. Zwłaszcza prezentujący taki poziom jak Ty.

    A.

  • 479. Data: 2010-03-11 14:58:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Arek (G) a...@b...pl ...

    > mordercom

    az zęby kwiczą...

  • 480. Data: 2010-03-11 18:57:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Nikt nie napisał, że zamiast. Masz dość osobliwe rozumienie terminu
    > "kultura".

    Widzę "zamiast".
    neelix