    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Thu, 11 Mar 2010 12:17:26 +0100
    me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
    <hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
    <hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
    <hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
    <hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrdtm$dst$1@inews.gazeta.pl>
    <hn60i4$h9u$2@atlantis.news.neostrada.pl> <hn8454$59o$1@news.onet.pl>
    <hn8h0o$e1l$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-03-10 17:20, neelix pisze:

    > Użytkownik "Adam Czajka" <n...@p...v> napisał w wiadomości

    > A ten pas jest z prawej strony, poza zabudowanym i na dodatek przed
    > wzniesieniem.

    Przeczytaj jeszcze raz bo chyba nic z tego nie zrozuiałeś. Powiedz mi
    jeszcze gdzie widziałeś koniec pasa na zakręcie albo na wzniesieniu. Po
    raz kolejny udowodniłeś, że nigdy nie jechałeś samochodem.

    > Wszyscy widocznie wiedzą co się święci i tak jeżdżą wszędzie. Lewym
    > pasem jedzie tylko cwaniak. Większość nie chce wpieprzać się na siłę i
    > zmiany dokonuje dostatecznie wcześnie. Takie trudne? Po jaką cholerę
    > żebrać na granicy stłuczki o wpuszczenie? To sie nazywa myślenie i
    > przewidywanie. Zamiejscowy wpieprzy sięe nieświadomie, a potem klęczy i
    > błaga tylko, że ja "zagranicę" wpuszczam. Tępię miejscowych cwaniaczków,
    > bo właśnie takie cwaniackie zachowania królują na naszych drogach.

    I dlatego korek jest na kilka skrzyżowań. Dzięki czemu korki są na kilku
    poprzecznych skrzyżowaniach. Gratulację pomysłowości nasz drogowy
    geniuszu:) Nie muszę dodawać, że to kolejny dowód na kompletną
    nieznajomość przepisów i zasad jazdy.

    A.