  • 371. Data: 2010-03-06 17:54:33
    Temat: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Na pewno nie wpierdzielałbym się na chama jak jeden patafian(teraz WA),

    Pytanie nie było o to czego byś nie zrobił, tylko co byś zrobił -
    dojeżdzasz do końca kończącego się pasa i ktoś zwalnia żebyś mógł
    wjechać. I co teraz? Otworzysz okno i wytłumaczysz mu że jest debilem
    nieznającym przepisów i utrudnia jazdę i następnie zaparkujesz na końcu
    pasa, bo przed końcem szczytu nie pojedziesz? Czy schowasz swoje durne
    teorie do kieszeni i po prostu wjedziesz i podziękujesz?

    Shrek

  • 372. Data: 2010-03-06 19:15:08
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Prawo, a nie głupotę i okradanie.

    Aha, czyli jak Ci wygodnie, to powołujesz się na prawo i konieczność ślepego
    przestrzegania prawa, a jak Ci przepis nie odpowiada, to wtedy jest
    okradaniem i głupotą...

    >Czy każdy nakaz jest "mądry"? Jakby Ci nakazali latem chodzić w
    >gumofilcach, kufakce i czapce to byś zapierdzielał bez szemrania?

    Skoro tak sądzisz, to dlaczego w tym wątku cały czas powołujesz się na
    przepisy oraz ich ślepe i dosłowne przestrzeganie?

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 373. Data: 2010-03-06 19:28:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Nie oczekuję od innych zatrzymywania się. Najczęściej czekam.

    i nie bierzesz pod uwage, ze byc moze na tych podporządkowanych
    zaoszczedzisz te zdemonizowane 3 pociagi?

  • 374. Data: 2010-03-06 19:28:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Prawo, a nie głupotę i okradanie. Czy każdy nakaz jest "mądry"? Jakby
    > Ci nakazali latem chodzić w gumofilcach, kufakce i czapce to byś
    > zapierdzielał bez szemrania?

    ale to juz jest ocenne.
    Zwroc uwage, ze wlasciwie tylko ty twierdzisz, ze jazda na zamek jest
    głupotą. Powinnismy postepowac, tak jak ty mowisz czy moze jednak
    stwierdzic, ze pozostali sa na tyle inteligentni, ze to z twoja pinia jest
    cos nie tak? Co czyni twoje zdanie takie wazne w stosunku do zdania
    pozostałych czytelników pms?

  • 375. Data: 2010-03-06 19:28:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > A dlaczego ktoś wjeżdża na prawy tak, że zmusza do zjazdu na lewy? Nie
    > potrafi dać w palnik to niech nie wjeżdżą. Kiedyś mi mercem wyjechał i
    > jechał ok.40.

    Az mi sie oczy otworzyły ze zdumienia - ty nadal nic nie rozumiesz?
    Nie chodzi o to, ze ktos mi wjezdza i powoduje koniecznosc ucieczki na lewy
    pas.
    Chodzi o to, ze ja widzac kogos wlaczajacego sie z prawej strony, aby mu to
    umozliwic, zjezdzam na lewy, wolny pas.

    > O takim mówię. Czyje szczęście, bo na pewno nie jego i innej ofiary
    > kulturalniaka.

    czyli według ciebie jadac samochodem nie nalezy sie spodziewac, ze samochód
    przede mna zacznie hamowac. Ciekawe...

    > Skrzyżowanie to szczególna ostrożność z definicji. Nieuzasadnione
    > hamowanie w celu wpuszczania to niespodziewane zagrożenie.

    No, no. Poza skrzyzowaniami jak ktos przede mna zahamuje, to wale wniego,
    bo wykonał nieuzasadnione hamowanie.
    A to, ze jadac w korku hamowanie nastepuje 100metrów przed skrzyzowaniem to
    juz bajka dla dzieci.

    > A wiesz, że ta wiedza jest jeszcze gorsza? Do testu musieli się jakoś
    > przygotować. Do jazdy nie trzeba.

    No, no - na pewno wkuwali testy.
    Przede gzaminami ludzie tez wkuwaja. I tez nie zdaja.
    I temu sie akurat dziwie. Ale to nie ma nic wspolnego ze znajomoscia
    przepisów potrzebnych do bezpiecznego poruszania sie.

    > Gorsze są zagadnienia medyczne. Świadomość dłuższej drogi hamowania
    > jest potrzebna, chociaż liczby nie są precyzyjne.

    Liczby nie sa precyzyjne to mało powiedziane. W testach prawidłowy wynik
    dla hamowania z 50km/h to było okolo 50 metrów...

    > Zakładając brak
    > autostrad zauważ ilu zachowuje się prawidłowo podczas holowania po
    > zwykłych drogach. Tylko nieliczni. Zaczyna się od oznakowania, a
    > kończy na niewłaściwej prędkości. Nawet sygnalizator jest
    > niezrozumiały. Tak że ma to dużo wspólnego z poruszaniem się po
    > drogach.

    ale czego to dowodzi. Ilu widzisz tych nieprawidłowych holujacych? Ja w
    ostatnich dwóch tygodniach jednego i akurat był oznaczony prawidłowo.

    > Nie. pms to za mało. Moi koledzy nie zaglądają do przepisów. Jak
    > jeżdżą zawodowi to widać-nóż otwiera się w kieszeni. Wczoraj jeden
    > ledwo za mną wyhamował, a dojeżdżaliśmy do światel i zapaliło się
    > żółte. Dobrze, że prędkość była nieduża, bo by mi tył skasował. Znam
    > kierowcę autobusu. Totalny ignorant począwszy od zasad oznakowania
    > pojazdu, a na postoju skończywszy.

    CZyli twoje kłamstwo pod tytułem *NIKT* nie czyta, nie jest kłamstwem, bo
    pokazałem za mało osób ktore czytaja. Ciekawe...

    > 99% świadomie lub nie codziennie łamie jakieś przepisy. PJ zabierają
    > wyjątkowym pechowcom.

    ale ty postulowałes, ze 50% powinna miec zabrane od razu. A pozostałe 49% w
    najblizszym czasie...

  • 376. Data: 2010-03-07 15:39:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D33C52BD2948budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > lewy
    > pas.
    > Chodzi o to, ze ja widzac kogos wlaczajacego sie z prawej strony, aby mu

    I to jest chore.

    > czyli według ciebie jadac samochodem nie nalezy sie spodziewac, ze
    > samochód
    > przede mna zacznie hamowac. Ciekawe...

    Bez powodu? Dla wpuszczenia jakiegoś patafiana z podporządkowanej?
    Powodowanie zagrożenia jest niedopuszczalne.

> [...]
    > bo wykonał nieuzasadnione hamowanie.
    > A to, ze jadac w korku hamowanie nastepuje 100metrów przed skrzyzowaniem

    Jak się zagapisz to walniesz durnia, a wina wiadomo czyja.

    > No, no - na pewno wkuwali testy.
    > Przede gzaminami ludzie tez wkuwaja. I tez nie zdaja.
    > I temu sie akurat dziwie. Ale to nie ma nic wspolnego ze znajomoscia
    > przepisów potrzebnych do bezpiecznego poruszania sie.

    Ograniczona/ulatniająca się wiedza to duże zagrożenie, bo jest jazda na
    pałę.

    > Liczby nie sa precyzyjne to mało powiedziane. W testach prawidłowy wynik
    > dla hamowania z 50km/h to było okolo 50 metrów...

    30m na suchym, ale to tylko odpowiedzi testowe na okoliczność egzaminu.

    > ale czego to dowodzi. Ilu widzisz tych nieprawidłowych holujacych? Ja w
    > ostatnich dwóch tygodniach jednego i akurat był oznaczony prawidłowo.

    Prawie każdy zespół jest źle oznakowany. Rzadko kiedy trójkąt jest z lewj
    strony pojazdu. Bardzo rzadko linka ma chorągiewkę, chociaż ostatnio widuję
    w handlu linki z kawałkiem plastiku robiącego za chorągiewkę, itp, itd.
    Jeden holowany miał włączone mijania i ledwo już migające awaryjne.

    > CZyli twoje kłamstwo pod tytułem *NIKT* nie czyta, nie jest kłamstwem, bo
    > pokazałem za mało osób ktore czytaja. Ciekawe...

    Wyjątek tylko potwierdza regułę.

    > ale ty postulowałes, ze 50% powinna miec zabrane od razu. A pozostałe 49%
    > najblizszym czasie...

    I nie będzie żadnej krzywdy tylko sprawiedliwość.
    neelix

  • 377. Data: 2010-03-07 15:43:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > końcem szczytu nie pojedziesz? Czy schowasz swoje durne teorie do kieszeni

    Jeśli nikomu nie utrudnię to sam wjadę bez czyjejś łaski. Jak się trafi
    jakiś jeleń to skorzystam. Zawsze staram się zmieniać pas wcześniej by nie
    cwaniaczyć.
    neelix
    neelix

  • 378. Data: 2010-03-07 15:45:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hmu63p$vg$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    >
    > Aha, czyli jak Ci wygodnie, to powołujesz się na prawo i konieczność
    > ślepego przestrzegania prawa, a jak Ci przepis nie odpowiada, to wtedy

    Co ma piernik do wiatraka? Przepisy tworzą inni, a każdy ma prawo być
    niezadowolony jeśli są szkodliwe.

    > Skoro tak sądzisz, to dlaczego w tym wątku cały czas powołujesz się na
    > przepisy oraz ich ślepe i dosłowne przestrzeganie?

    A co to ma do rzeczy. Nie lubię debilnych nakazów i zakazów i mam do tego
    prawo.
    neelix

  • 379. Data: 2010-03-07 15:48:07
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D33C5840AF28budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > stwierdzic, ze pozostali sa na tyle inteligentni, ze to z twoja pinia jest
    > cos nie tak? Co czyni twoje zdanie takie wazne w stosunku do zdania

    Nie ma żadnego zamka. Próba takiej jazdy powoduje zagrożenia, a to jest
    zabronione.
    neelix

  • 380. Data: 2010-03-07 15:49:33
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D33C5A1CE449budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > i nie bierzesz pod uwage, ze byc moze na tych podporządkowanych
    > zaoszczedzisz te zdemonizowane 3 pociagi?

    Można jaśniej?
    neelix