    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Sat, 13 Mar 2010 11:54:59 +0100
    me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
    <hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
    <hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
    <hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
    <hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hn60q4$i54$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hn7t71$jps$1@mx1.internetia.pl>
    <hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hn8mh8$rvo$1@mx1.internetia.pl>
    <hne1ds$g25$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hneieh$j24$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hneieh$j24$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > W większości wypadków wystarczy zwolnienie i ewentualnie danie sygnału
    > (światłami, pokazanie ręką, itp.), żeby wpuścić kogoś z podporządkowanej,
    > czy też kończącego się pasa. Dla Ciebie to jest chamstwo, dla innych
    > kultura.

    To jest bicie przez was piany z gówna. Sami sobie stwarzacie problemy i o
    nich usilnie dyskutujecie.

    > Do zaproponowanej scenki możesz wstawić zatrzymanie zamiast zwolnienia.
    > Dalej podtrzymuję: spróbuj rzeczowo udowodnić, że zatrzymanie wywołane
    > przyczyną nr 156 jest bardziej niebezpieczne niż inne przyczyny
    > zatrzymania.

    Wystarczy, że jest głupie a przez to niebezpieczne. Wiele rzeczy można
    przewidzieć, ale głupka hamującego w celu ustąpienia pierwszeństwa
    nieposiadającemu owego pierwszeństwa można nie przewidzieć. Dlatego jeden
    drugiemu wjeżdża w dupę, oczywiście na życzenie wpuszczającego.

    > Nie zmieniaj tematu. Postawiłeś pewną tezę, postaraj się teraz ja
    > udowodnić. Jeżeli nie potrafisz, to zachowaj się jak facet i przyznaj, że
    > mogłeś się pomylić. Zresztą, w przykładzie nie napisałem, że ten z
    > podporządkowanej się wpycha. Grzecznie czeka, aż ten jeden kierowca go
    > wpuści. Tego też nie zrozumiałeś?

    I jak nie ma kopa to nie wjeżdża. Wjeżża tak, by nie było wymuszenia.

    > Przecież to jest ten 1%, do którego należysz.

    Pierlisz głupoty.

    W porty narobisz, a nie
    > wpuścisz, bo kodeks nie każe. A skoro nie każe, to wręcz zabrania. Taki
    > jest Twój tok myślenia i argumentacji. Ponieważ jest absurdalny, kilka
    > osób próbuje Ci to uzmysłowić.

    Nie wpuszczę, bo prawo określa pierwszeństwo. Jak pies na michę ma czekać na
    swoją kolej.

    > Załóżmy
    > Bo nie rozumiesz słowa pisanego, a pianę bijesz co najwyżej Ty i skoro nie
    > rozumiesz dlaczego to robisz to tym bardziej smutne.
    > Nie potrafisz obronić swojego zdania? Podałem prosty przykład, uzasadnij
    > na jego podstawie, że masz rację, a wszyscy Twoi oponenci się mylą.
    > Masz niesamowitą szansę udowodnienia na banalnie prostej scence
    > sytuacyjnej, że wszytkie chamy, które ośmieliły się mieć zdanie odmienne
    > od Twojego, nie mają racji i są idiotami.

    Niczego nie będę udowadniał. Macie stosować się do prawa albo PJ do
    szuflady. Schizofrenia was dopadła?

    > Rozważ 157) zdecydowanie zwalnia do prawie
    > A na podporządkowanej stoi sznur 25 pojazdów, które nie mogą wyjechać.
    > Mały kompromis ze strony kierowcy uprzywilejowanego (na drodze z
    > pierwszeństwem) pozwoli im być może wjechać na drogę (bo zawalidroga już
    > został wpuszczony). Kiedy indziej te 10 pojazdów (jadących na drodze z
    > pierwszeństwem) skorzysta z takiej okazji. W ogólnym rozrachunku bilans
    > wyjdzie na zero, jeżeli chodzi o stracony czas, ale na plus jeżeli
    > weźmiemy pod uwagę bezpieczeństwo (mniejsza agresja, płynność ruchu,
    > itp.).

    Dobrze, że nie 250 pojazdów. To są dyrdymały. Opowiadasz pierdoły.

    > W sumie nie zawiodłeś mnie, zachowałeś się dokładnie tak jak
    > przewidywałem. Unikasz odpowiedzi na proste pytanie, które wykazuje
    > bezsensowność Twoich poglądów, próbujesz skierować dyskusję na inny tor.
    > Tym bardziej się ośmieszasz...
    > Życzę zdrowia
    > Czabu

    Moje zdrowie ma się dobrze. Pytania są zbyteczne. To nie piaskownica. Droga
    to nie miejsce na poglądy i widzimisię więc sam się ośmieszasz. Jeżdżę
    wystarczająco długo by nie ulegać bredniom i nowomodom domorosłych twórców
    prawa i kultury. Tylko stosowanie prawa pozwala przewidywać i być
    przewidywalnym.
    neelix

    "Chamstwu w życiu należy przeciwstawiać się siłom i godnościom osobistom"