-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
pl!not-for-mail
From: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
Date: Wed, 10 Mar 2010 18:56:36 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 49
Message-ID: <hn8mh8$rvo$1@mx1.internetia.pl>
References: <hmdbns$7t6$1@atlantis.news.neostrada.pl><d3e042d6-eec4-4813-9c08-a770a63
3c539@g26g2000yqn.googlegroups.com><hmdj06$25im$1@news2.ipartners.pl><hme
1ke$rhm$1@atlantis.news.neostrada.pl><hme2lh$2d68$1@news2.ipartners.pl><h
me4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
<hmh02b$mqs$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hmhdt5$fkr$1@inews.gazeta.pl>
<hmjjan$bru$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmk53j$8iq$1@news.onet.pl>
<hmm7r9$kci$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8eb848$1@news.home.net.pl>
<hmope3$dar$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b900736$1@news.home.net.pl>
<hmrbcv$54n$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
<hn60q4$i54$2@atlantis.news.neostrada.pl>
<hn7t71$jps$1@mx1.internetia.pl>
<hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-49-21.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1268243816 28664 77.254.49.21 (10 Mar 2010 17:56:56 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Mar 2010 17:56:56 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Antivirus-Status: Clean
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-Antivirus: avast! (VPS 100310-1, 2010-03-10), Outbound message
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2262808
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hn8hi0$f50$1@atlantis.news.neostrada.pl...
>
> Masz chyba problem z rozumieniem slowa pisanego.
Odpowiem Ci jednym z Twoich ulubionych zwrotów: nie przenoś na mnie swoich
projekcji.
Uprośćmy sprawę. Wyobraź sobie taką scenkę sytuacyjną:
ulicą jadą samochody. Oczywiście wszystkie przepisowo 49,9km/h. Odstępy
również poprawne (wystarczające do zatrzymania samochodu w sytuacji
awaryjnej) - jako znawca wstaw odpowiednią wartość w metrach. Jeden z
samochodów to samochód A, jest to duży samochód, np. dostawczy. Jadący za
nim to samochód B. W pewnym momencie samochódw A zwalnia, powiedzmy do
40km/h. Samochód B dostosowuje swoją prędkość do tego zdarzenia. Nic się nie
stało, standardowa sytuacja na drodze.
Przyczyny zmniejszenia prędkosci przez samochód A:
1) kierowca A na przejściu dla pieszych widział człowieka, zwolnił, żeby
pieszy mógł spokojnie przejść
2) samochód jadący przed A, skręcał w prawo, w związku z czym zwolnił i A
jako wzorowy kierowca zrobił to samo dostosowując się do sytuacji
3) kierowca A zobaczył dziurę na jezdni i dostosował prędkość (uznał że
zdjęcie nogi z gazu wystarczy)
4) kierowca A widział biegające z piłką dziecko blisko jezdni i uznał, że
zmniejszy prędkość bo roztrzepany dzieciak może wpaść na ulicę
...
156) kierowca A zobaczył na podporządkowanej sznur samochodów i wpuścił
jednego przed siebie (zdejmując nogę z gazu i minimalnie zwalniając)
Spróbuj odowodnić (ale użyj rzeczowych argumentów, "bo tak twierdzi neelix"
to trochę za mało), że przyczyna nr 156 stworzyła większe zagrożenie niż
wszystkie pozostałe. Specjalnie przyjąłem, że samochód A jest duży i
kierowca B tak naprawdę w momencie kiedy musi zwolnić nie zna dokładnej
przyczyny, po prostu nie widzi dokładnie co się dzieje przed A. Uznajmy też,
że kierowca z podporządkowanej nie mógł wyjechać bez "pomocy" kierowcy A.
Np. odległości między tymi wzorowymi kierowcami na drodze z pierwszeństwem
były jednak za małe, kierowca na podporządkowanej miał przyczepkę i nie mógł
się energicznie rozpędzić, miał za słaby samochód, był kiepski, itp. Po
prostu nie mógł.
Jestem bardzo ciekawy, czy Twoja odpowiedź będzie taka jak przewiduję...
Pozdrawiam
Czabu
Następne wpisy z tego wątku
- 10.03.10 18:58 Budzik
- 10.03.10 18:59 Budzik
- 10.03.10 18:59 Budzik
- 10.03.10 18:59 Budzik
- 10.03.10 18:59 Budzik
- 10.03.10 18:59 Budzik
- 10.03.10 19:02 Shrek
- 10.03.10 19:05 Shrek
- 10.03.10 19:08 Shrek
- 10.03.10 20:03 Tom N
- 10.03.10 20:09 Tom N
- 10.03.10 20:25 Tom N
- 10.03.10 22:07 Shrek
- 10.03.10 22:29 J.F.
- 10.03.10 22:58 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=