    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wiosna idzie, ptaszki spiewaja i motocyklisci wyjechali
    Date: Mon, 08 Mar 2010 15:58:39 +0100
    <hme4on$4rf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4b8abcfe$1@news.home.net.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <hmh07l$mu9$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmjilc$ae4$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmm77h$iup$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmo8pk$ji2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmonk4$bp2$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hmr83r$rh0$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hmrcj3$981$1@inews.gazeta.pl>
    <hmrgis$cej$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    W dniu 2010-03-05 18:44, neelix pisze:

    > W szoku to jest ten, który ucieka na lewy pas by ktoś mógł włączyć się
    > do ruchu. Ze względu na przejaw megalomanii mam do Ciebie mówić miszczu?

    Na czym ten szok polega? Że upewni się, iż lewy pas wolny, pyknie
    kierunkiem i da minimalnie kierownicą w lewo? To na prawdę taki trudny
    manewr?

    > Nie potrafisz znaleźć podstawowego przepisu o ruchu pojazdów???

    Nie potrafię znaleźć coś czego nie ma. Tobie też jak do tej pory sie nie
    udało, a kreujesz się na znawcę przepisów.

    > Mowa jest o wygłupach na drodze i łamaniu prawa oraz braku poczucia
    > odpowiedzialności za owe wygłupy.

    Owszem kultura osobista może być dla kogoś wygłupem, ale jest to dość
    odosobnione stwierdzenie. Pocieszam się tym, że raczej bardzo i oprócz
    Ciebie nie wielu jest podobnie myślących. Pomijam tych z klapkami na
    oczach, ale oni tak jeżdżą nie z braku kultury tylko braku umiejętności.

    > Regulują wystarczająco. Jeśli ktoś ich nie ogarnia i musi podpierać się
    > na każdym kroku protezą(kulturą) nie powinien jeździć.
    > neelix

    Podaj przykład, gdy chęć kulturalnego zachowania się na drodze wchodzi w
    kolizję z przepisami? Bo jak na razie piszesz o jakiś wydumanych
    przypadkach nijak się mających do tego o czym tu dyskutujemy.

    [...]
    > Przestań palić to co palisz to moze przestaniesz dowartościowywać się
    > jak palikociarnia i leczyć swoje kompleksy kosztem innych. Nic nie
    > kumasz i najprawdopodobniej sam nie posiadasz PJ.

    No tak, tego się spodziewałem, każdy inaczej myślący niż ty to na pewno
    palikot:)

    > Głównie z winy ignorantów i drogowych wariatów. Wolisz doświadczonego
    > debila balansującego na krawędzi życia innych ludzi? Ja dziękuję za
    > doświadczonego w kręceniu kierownicą i deptaniu w gaz wyjeżdżającego na
    > skrzyżowaniu z drogi żwirowej na asfaltową wprost przed maskę, bo ja mam
    > go z prawej strony i powinienem mu ustąpić! Doświadczyłem tego
    > osobiście. Jeszcze się pluł! W związku z takimi sytuacjami ja wolę
    > stosującego się do przepisów, bo jestem w stanie przewidzieć co on zrobi
    > lub czego nie zrobi. I Ty śmiesz oceniać moje kwalifikacje i zachowania!

    Gdzie pisałem o debilu balansującym na krawędzi życia innych? Dlaczego
    nie potrafisz zrozumieć, że większość kierowców nie ma problemu z byciem
    kulturalnym i jednoczesnym przestrzeganiu przepisów. Jako przykłady tych
    drugich podajesz jakieś bzdurne przykłady z burakami w roli głównej.

    Przecież ten koleś który wyskoczył Ci przed maskę nie zrobił tego ze
    względu na kulturę jazdy. Coś Ci się strasznie miesza. Większość osób
    piszących w tym wątku postąpiła by dokładnie inaczej a Ty na nich
    plujesz jakąś nieprzetrawioną żółcią.

    [...]
    > Bredzisz. Nawet tam jeździ się na światłach, ale wtedy kiedy trzeba. No
    > i tak to sobie tłumacz. Najważniejsze zdrowie psychiczne. ;-)

    Tego nie wiem, ale domyślam się, że na tym akurat się znasz.

    A.