eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ? › Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
  • Data: 2014-04-09 20:00:29
    Temat: Re: wieziena pełne rowerzystów po piwie a facet goniacy po pijaku rodzine z dzieckiem , strzelający z ostrej amunicji idzie sobie do domu ? ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Chyba mniejsze, bo samochód sam się nie przewróci gdy kierujący ma
    > lekko zaburzone poczucie równowagi.

    Rowerzysta mający ponizej 0,5 też się nie przewróci.
    Za to jak w kogoś wjedzie to najczesciej guza nabije a nie zabije 5 osób.

    > Zwłaszcza pod koła wyprzedzającego.

    Tak, oczywiscie, mityczne setki wypadków z rowerzystami, gdzie pijany
    rowerzysta przewraca się pod koła samochodu zabijając kierowce tegoż...

    > Pomyliło Ci się ze szczerością.
    > Jak tak bardzo nie lubisz słyszeć prawdy o sobie w oczy, to daruj
    > sobie chwalenie się swoimi pijackimi zapędami.
    > Nikt normalny nie musi ciągle chlać, więc nie potrzebuje forować prawa
    > do jazdy po ochleju.

    Pomyliło Ci się.
    Szczerośc to to co mowisz.
    Chamstwo to sposób w jaki to mówisz.
    Abstrachując od faktu ze nie znasz mnie i nie masz pojecia co i ile pije. I
    zaręczam ci ze byłbys zaskoczony.

    no ta bene szkoda, ze szczerosc przejawiasz tylk ow checi obrazenia
    rózmówcy, zapominajac jednoczesnie o argumentach do dyskusji.