  • Data: 2011-11-01 00:55:12
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j8lkt6$6nv$1@inews.gazeta.pl...

    > Najwyższa pora, by ludzie przestali żyć stereotypami o dziadkach
    > wyciągających rupcie z garażów.

    To nie jest stereotyp. Przecież to widać, że na ulicach pojawia się więcej
    osobówek a po ich wyglądzie widać, że nie są używane na codzień a raczej "od
    święta".

    > Wystarczy popatrzeć jakimi samochodami jeżdżą te "dziadki" na co dzień.

    Że ktoś wyciągnie z szopy wypolerowaną Fabię lub Puga 206? Mnie takie nie
    interesują (no może za kilka lat, gdy te użwane na codzień będą już na
    szrocie), za to zawsze podczas tego święta można zobaczyć w większej niż
    zazwyczaj liczbie ciekawe okazy old- i youngtimerów.

    > Są i tacy ale to jakiś niewielki odsetek populacji.

    Jak wielki?