  • Data: 2011-11-01 12:30:28
    Temat: Re: Šwieto Wszystkich Oldtimerów
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2011 09:07, Cavallino pisze:

    > Znaczy jesteś szczęśliwy że wszyscy się wleką a nikt nie jedzie?

    Abstrachujac od sensownosci poustawianych ograniczen predkosci (akurat
    na tej trasie calkiem rosadnie jak na polskie warunki) to naprawde
    uwazasz, ze jazda przepisowa to wleczenie sie?

    > A Niemcy to pewnie niecywilizowana część Europy?

    Miedzy innymi do niemieckiego stylu jazdy porownuje niedzielna podroz
    przez Slask - jechalo mi sie jak przez Niemcy. Szkoda, ze tak nie moze
    byc na codzien.

    > Niewąski kretynizm, nie ma bata, koronny dowód jak to kompleksy
    > emigranta zmiękczają mózgowie.

    Zmien dilera.

    --
    Radek Wrodarczyk