    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ?wietlówka bakteriobójcza i skutki uboczne
    Date: Sat, 27 Nov 2010 13:48:39 +0100

    news:icqnfa$ke4$1@news.onet.pl...

    > To wiem ;) Niestety nie wiem jak wpływa na wymienione rzeczy. Wydaje mi
    > się, ze w szpitalu widziałem zabarwioną na żółto obudowę podgrzewacza do
    > wody. Zabarwienie było z kierunku świetlówki ...

    soformin-1l

    > Nie, chemia się sprawdza, ale pleśń wraca. Chcę sprawdzić metodę która mi
    > usunie nie tylko pleśń ze ściany ale również z kurzu, mebli, dywany itd.

    Mam ścianę szczytową która także jest mokra i pleśniała.
    Na razie zobiłem tak jakieś 5 lat temu. Kupiłem SAVO, wypsikałem tym i
    wyczyściłem ścianę bo bielusienkiego tynku. Konieczne wietrzenie i praca w
    krótkich okresach bo wali to niemiłosiernie. Ja to robiłem jak było ciepło
    aby okno cały czas było otwarte. Jak wyschło, szkło wodne dwie warstwy na
    ścianę. Na razie nie wraca. Ale niedługo ocieplają ścianę.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez