  • Data: 2013-03-10 15:50:06
    Temat: Re: wiertarka do PCB
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.03.2013 21:22, b...@k...math.uni.lodz.pl wrote:
    > Mam zamiar kupić sobie coś do wiercenia otworków na nóżki THT.
    > Zastanawiam się nad takim maleństwem:
    > http://allegro.pl/vth2-mini-wiertarka-szlifierka-fre
    zarka-modelarska-i3057844670.html

    > Używaliście czegoś podobnego?

    Miałem dokładnie taką, tylko pod inną marką zapakowaną. Z całego pudła
    zostało mi kilka frezów 'diamentowych' i uchwyt do tarczy. Kupiłem sobie
    proxxona i jestem zadowolony - chociaż do "poważnych" prac to za mało to
    do obrabiania drobiazgów czy wiercenia jest w sam raz. Ponieważ jest
    sporo lżejszy i cieńszy od dremela to pracuje się wygodniej.

    Główna wada proxxona to cena - urządzenie+zasilacz (ale zasilacz można
    zrobić z transformatora i mostka prostowniczego).

    Michoo