-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
Subject: Re: widocznosc pasow a odpowiedzialnosc
Date: Wed, 06 Oct 2010 21:26:31 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 18
Message-ID: <i8iih8$4he$1@news.onet.pl>
References: <T...@n...onet.pl>
<i7o775$ikm$1@inews.gazeta.pl> <i7sugo$8db$1@news.onet.pl>
<T...@n...onet.pl>
<i8afgm$kct$2@news.onet.pl>
<T...@n...onet.pl>
<i8h4pf$nk4$1@news.onet.pl>
<T...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.5.202.163
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286393192 4654 213.5.202.163 (6 Oct 2010 19:26:32 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Oct 2010 19:26:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.4
In-Reply-To: <T...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2316070 pl.soc.prawo:655057
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-10-06 18:05, T...@s...in.the.world pisze:
> In article <i8h4pf$nk4$1@news.onet.pl>,
> Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> OK, a jak poruszac sie na wielopasmowej drodze z 'niewyznaczonymi'
> pasami ruchu?
Bardziej ostrożnie. Bez wyprzedzania z prawej. Cały czas szacując
rozmiar pasa i jego położenie. Dostosowując prędkość do warunków, a więc
między innymi do konieczności samodzielnego szacowania. A w razie
zauważenia sygnałów iż inny kierowca może dokonywać wadliwego
szacowania, także ograniczając zaufanie do niego.
To oczywiście w zakresie nieoznaczonych pasów, bo już sam fakt
zaśnieżenia niesie dodatkowe obowiązki w postaci dostosowania prędkości
do samego zaśnieżenia jako takiego.
--
Przemysław Adam Śmiejek
Następne wpisy z tego wątku
- 07.10.10 14:34 T...@s...in.the.world
- 14.10.10 11:07 Przemysław Adam Śmiejek
- 16.10.10 10:24 Gotfryd Smolik news
- 18.10.10 11:04 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.10 14:28 Gotfryd Smolik news
- 23.10.10 18:39 Krzysiek Kielczewski
- 23.10.10 19:40 Gotfryd Smolik news
- 23.10.10 22:14 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=