  • 51. Data: 2009-05-11 17:00:47
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 11 Maj, 17:45, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    > jest. na jego lewej części
    A manewr zmiany pasa zaczynam dopiero, kiedy przekraczam linię? Czy
    kiedy zasygnalizowałem zmianę i zaczynam opuszczać pas, którym jadę?

    > niestety, musi się _upewnić_, jak nie widzi...
    Przecież jeździsz po tym mieście tyle lat i doskonale wiesz, że gość w
    tym Vento nie miał szansy zobaczyć motocykla zanim ten nie wyskoczył
    zza ciężarówki i nie śmignął na jej pas. To co - ma pasa nie zmieniać
    bo nuż gdzieś z tyłu nadciąga motocykl z prędkością o 30kmh większą
    niż ambient traffic? Trochę kurcze wyrozumiałości dla tych biednych
    puszkarzy.

    --
    Nikanor

  • 52. Data: 2009-05-11 17:02:35
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 11.05.2009 Nikanor <p...@g...com> napisał/a:

    > Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

    Dokładnie to auto zaczyna manewr wcześniej i powoli, auto jest wcześniej
    przy przerywanej rozdzielającej pasy. Ale gdy się wtedy przerwie
    oglądanie to wątpię czy ktokolwiek zgadnie co robi. Motocykl lecąc
    własnym tempem zaczyna manewr później, ale robi go szybciej. Zauważ że
    kierownik motocykla zauważa powolny manewr vento (mimo braku kierunku)
    i zaczyna hamować gdy vento jedzie jeszcze lewymi kołami po przerywanej.
    Jest już wtedy na środkowym. Wtedy gdy jeszcze srebrna terenówka jest
    bliżej, a motocykl jedzie od niej szybciej. Przelatuje po łatach na i
    tarce na środek pasa, celując w narożnik vento. Wtedy dopiero terenówka
    wyprzedza o długość maski VW. Kierownik srebrnego auta tym czasem sam
    najeżdża na przerywaną, nieśpiesznie wyprzedzając vento.
    Motocykl hamuje nie zmieniając kierunku. Vento przejeżdża prawymi kołami
    przerywaną w momencie zrównania prędkości pojazdów. Potem już tylko
    uprzejmie nadstawia mu środek kufra, ale motocykl jedzie wolniej.

    > Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
    >
    > Mógł spojrzeć i wszystko zrobić wzorowo, tylko w momencie kiedy
    > rozpoczął manewr (patrzył w lusterko i wrzucił kierunkowskaz)
    Oj nie było kierunku, A dałby on tą sekundę na nudę. Ale to nie ważne,
    napisz co byś zrobił?

    > motocykl był jeszcze schowany za ciężarówką. A jak zerknął ponownie w
    > lusterko i zobaczył najeżdżającego na dupę wyścigowca to już było za
    > późno na spierdalanie, więc powoli, nienerwowo dokończył manewr.
    Nie widział, niewielu patrzy, a miał tylko 1,3s, ale to bez znaczenia.

    > I słusznie. Też bym tak zrobił.

    A to ja przepraszam.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 53. Data: 2009-05-11 17:07:08
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 11 Maj, 17:57, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:
    > ROTFL
    > Poczytaj PoRD.
    > Motocykl juz jest na pasie na ktory wjezdza vento i zadne twoje zaklecia i
    > niewidzenie tego nie zmieni.

    A motocykl nie bryknął na ten pas w momencie, kiedy Vento rozpoczął
    był już manewr? Tzn. z włączonym kierunkowskazem przesuwał się w do
    linii dzielącej pasy?

    --
    Nikanor

  • 54. Data: 2009-05-11 17:11:48
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: t...@g...com

    On 11 Maj, 09:59, donia <t...@p...onet.pl> wrote:

    > serio i czytanie nie boli, szczególnie jak się ma zamiar używać dróg
    > publicznych

    heh
    szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
    czy tylko ją pica swędzi ?

    btw jak chcesz to czytaj kodeks do poduchy
    na pewno jeszcze trafisz okazje zeby pochwalic sie wiedza

  • 55. Data: 2009-05-11 17:20:39
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    skasowałem, bo mi się nie chciało klepać,a tu tak to.

    Nikanor pisze:
    > A manewr zmiany pasa zaczynam dopiero, kiedy przekraczam linię? Czy
    > kiedy zasygnalizowałem zmianę i zaczynam opuszczać pas, którym jadę?

    sygnalizujesz zamiar, nie manewr. ważne jest kto zaczął manewr lub kto
    go zasygnalizował. vento nie sygnalizowało. o motocyklu nic nie wiem.
    ale skończył manewr jak zmienił pas.

> [...]
    > bo nuż gdzieś z tyłu nadciąga motocykl z prędkością o 30kmh większą
    > niż ambient traffic? Trochę kurcze wyrozumiałości dla tych biednych

    nie ważne czy ja jeżdżę czy nie. ważne to będą szczegóły po dzwonie i
    określaniu sprawcy.a tu się nic nie stało, bo vento nie wjebało sie
    nagle na pas, tylko pomalu się wturlało. nie dało się tego manewru nie
    przewidzieć.
    kiedyś pewien typ wysunął się zza krzaków z podporządkowanej na tyle
    dużo, że mu przód ktoś skasował, bo przez krzaki nic nie widział. misiek
    mu odpowiedział, żeby następnym razem wyszedł z auta i się upewnił.
    rozumiesz? masz mieć pewność.
    motocylista śmigał za szybko, ale przyjmując w miarę autostradowe
    prędkości, to jak motocykiel interesował się ciężarówką, to wolałby
    widzieć kierunek auta co chce zmienić pas, nie?
    ja bym wolał.

    ale ki chuj on do z prawej później objeżdżał to nie wiem. z lewej miał
    lepszą scieżkę.

    --
    gildor
    9'99

  • 56. Data: 2009-05-11 17:22:45
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Nikanor pisze:

    > A motocykl nie bryknął na ten pas w momencie, kiedy Vento rozpoczął
    > był już manewr? Tzn. z włączonym kierunkowskazem przesuwał się w do
    > linii dzielącej pasy?

    jakim kierunkowskazem?

    --
    gildor
    9'99

  • 57. Data: 2009-05-11 17:35:26
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik <tomistrz> napisał
    > szanowna paniuś chciała coś wnieść do tej miłej dyskusji ?
    > czy tylko ją pica swędzi ?

    A kolegę co swędzi, chyba nie honor ani mózg, co ?
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 58. Data: 2009-05-11 17:36:28
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie
    Dlaczegosklejasztakwielewyrazówwjedenczydlategożebyz
    aciekawićczytaczytakiewytłuszczenie?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 59. Data: 2009-05-11 18:16:41
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Nikanor" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    >A motocykl nie bryknął na ten pas w momencie, kiedy Vento rozpoczął
    >był już manewr? Tzn. z włączonym kierunkowskazem przesuwał się w do
    >linii dzielącej pasy?

    On nie ma kierunku. I nie dzielac wlosa na czworo to mniej wiecej rowno
    rozpoczynaja manewr zmiany pasa. Tylko motocykl konczy go szybciej.
    Widzisz, kazdy rozpatruje ten jeden przypadek na bazie wlasnych doswiadczen.
    Ja mam tak, ze zmieniajac pas _do konca_ tego manewru patrze do tylu czy
    wlasnie nie nadciaga tam cos innego :) Czasami zdazalo sie, ze zostawialem
    pol pasa wolnego jadac po linii bo wlasnie puszczalem takiego szybkiego
    motocykliste. Wole to niz zaparkowanie w tyle mojego auta jakiegos innego
    pojazdu. A tu gdyby doszlo do dzwonu to mozna by orzec klasyczne zajechanie
    drogi.
    IMO oczywiscie.

    pozdr

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 60. Data: 2009-05-11 18:21:18
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > A Ty już zapomniałeś, jak leżałeś? Nie sztuka mieć napisane na
    > nagrobku ,,miał pierwszeństwo''.
    Tego sie nie da zapomniec:)
    Dlatego trzeba przewidywac na kilka "pasow" do przodu. A ten filmik to jest
    tak na prawde jedna z wielu sytuacji na drodze, ktore sie spotyka na
    codzien. IMO to kierownik motonga nawet mogl sie nie spocic, widzial puche i
    wyhamowal, pozniej minal go z prawej i tyle.
    Jak tak patrze to zastanawiam sie po co zwalnial mial duzo miejsca pomiedzy
    vento i ta terenowka.
    Ja bym tam sie probowal zmiescic.

    --
    Bartek