  • 41. Data: 2009-05-11 15:35:18
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego.
    Od: Mateusz Mirski <m...@T...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > A wg mnie to nie jest "tylko".

    Ok, źle zabrzmiało, ale zgadzam się, że migać się powinno zawsze i
    dostatecznie wcześnie. Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka
    razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle
    przyspiesza i zaczyna trąbić. Bez kierunku wjechałbym bezboleśnie.
    Miejsce na manewr było i jestem pewien, że przyspieszanie rozpoczęło się
    po zasygnalizowaniu zmiany pasa. To zniechęca, choć na razie
    nieskutecznie. Nie znoszę też włączania kierunków dopiero po zapaleniu
    się zielonego światła.

    Mateusz Mirski

  • 42. Data: 2009-05-11 15:36:33
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Paweł Ubysz" <p...@W...pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz to rozbierac na dziesiate czesci sekundy?? Motocykl juz jest na
    > pasie kiedy vento zaczyna na niego wjezdzac.

    Albo masz problemy za wzrokiem , albo usiłujesz widziec wszystko z
    perspektywy człowieka uważającego że motocyklista ma zawsze i wszędzie
    pierwszeństwo. . W obu wypadkach dalsza dyskusja z Toba jest bezcelowa.

  • 43. Data: 2009-05-11 15:38:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > przede wszystkim to było niemozliwe bez wzgledu na predkosc motocykla.
    > W lusterku vento widac było tylko ciezarówke i to pewnie tez nie w
    > całosci, nastepnego lewego pasa na pewno nie, bo ciezarowka skutecznie
    > go zasłaniała

    jakby doszło do wypadku, to motocykl był już na pasie, na który
    wjeżdżało vento, bez sygnalizacji. to przeciez widać. i nie ważne czy
    widać w lustrze czy nie, bo zanim wykonał manewr powinien się _upewnić_
    w razie W, sparwcą jest vento. ale ta niebezpieczna jazda motocyklem...
    pff ;)

    --
    gildor
    9'99

  • 44. Data: 2009-05-11 15:45:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Nikanor pisze:

    > Nie jest. Wjeżdżają praktycznie jednocześnie.

    jest. na jego lewej części

    > Jak patrze na ten filmik to niewatpliwie motocykiel jedzie o wiele
    >
    > Mógł spojrzeć i wszystko zrobić wzorowo, tylko w momencie kiedy
    > rozpoczął manewr (patrzył w lusterko i wrzucił kierunkowskaz)

    niestety, musi się _upewnić_, jak nie widzi w lusterku pewego pasa, a
    tylko środkowy, to niech lepiej spojrzy, bo to niebezpieczne jest na
    trzypasmówce o czterech pasach

    --
    gildor
    9'99

  • 45. Data: 2009-05-11 15:47:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mateusz Mirski pisze:

> [...]
    > dostatecznie wcześnie. Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka
    > razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle

    to musiał być jakiś warszawiak. musiał być

    --
    gildor
    9'99

  • 46. Data: 2009-05-11 15:49:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mateusz Mirski pisze:
    > Niestety poruszając się puszką po Poznaniu kilka
    > razy miałem taką sytuację, że po wrzuceniu kierunku, "przeciwnik" nagle
    > przyspiesza i zaczyna trąbić.

    ej, no az nie wierze.

    Nigdy takigeo nie pytales po co on trabi i przyspiesza ?

    pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie

    KJ

  • 47. Data: 2009-05-11 15:53:46
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > ej, no az nie wierze.
    >
    > Nigdy takigeo nie pytales po co on trabi i przyspiesza ?
    >
    > pytamnobochcialbymzrozumiectakiezachowanie

    no co? zagapił się i ktoś mu w kolejke wlas.

    --
    gildor
    9'99

  • 48. Data: 2009-05-11 15:57:51
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Albo masz problemy za wzrokiem , albo usiłujesz widziec wszystko z
    > perspektywy człowieka uważającego że motocyklista ma zawsze i wszędzie
    > pierwszeństwo. . W obu wypadkach dalsza dyskusja z Toba jest bezcelowa.
    ROTFL
    Poczytaj PoRD.
    Motocykl juz jest na pasie na ktory wjezdza vento i zadne twoje zaklecia i
    niewidzenie tego nie zmieni.
    Ale w jednym masz racje dalsza dyskusja jest bezcelowa.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 49. Data: 2009-05-11 16:37:43
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 May 2009 17:32:42 +0200, BartekGSXF
    <b...@g...com> wrote:

    > Chcesz to rozbierac na dziesiate czesci sekundy?? Motocykl juz jest na pasie
    > kiedy vento zaczyna na niego wjezdzac.

    A Ty już zapomniałeś, jak leżałeś? Nie sztuka mieć napisane na
    nagrobku ,,miał pierwszeństwo''.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 50. Data: 2009-05-11 16:40:48
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 11 May 2009 17:28:28 +0200, gildor
    <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > ale u nas to ma swoje uzasadnienie. włączenie kierunkowskazu powoduje
    > zdradę zamiarów i strate wolnego miejsca na rzecz tego co zauważył kierunek.

    Ale to standard. W Boat City mamy taki swojski, zamek
    błyskawiczny: w momencie włączenia kierunki zamek się zamyka. Z
    jednej strony :)

    r.
    robert rędziak mailto:giekao-at-gmail-dot-com