eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego. › Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i
    dlaczego.
    Date: Tue, 12 May 2009 18:28:19 +0200
    <gu735c$93b$3@inews.gazeta.pl> <gu9aa4$5a1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gu9fmk$s16$1@inews.gazeta.pl> <gu9h0k$194$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gu9glv$38d$1@inews.gazeta.pl> <gu9ifq$38g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    <gu9qk4$ffg$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gubcfs$h42$1@inews.gazeta.pl>
    <gubd9l$58r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gubdlh$6jo$1@node2.news.atman.pl>
    <gubgaf$cgt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gubjf2$789$2@node2.news.atman.pl>
    <gubl8h$o12$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <guc0jm$8pp$1@node2.news.atman.pl>
    <guc4ob$1kr$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia 2009-05-12 17:29, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > To moze tez sie zastanow o czym piszesz.
    > Bo jesli masz problem ze zrozumieniem faktu, ze _zmiana_ pasa mozliwa jest
    > wtedy _kiedy ten pas jest wolny_ to trudno nam sie bedzie porozumiec.
    > A jesli juz zdecydowales sie podjac dyskusje to wypadaloby tez zapoznac sie
    > z kontekstem.
    > O tu masz napisane i zwroc uwage na skrot
    > "Chcesz zmienic pas, z np. srodkowego na lewy"
    > ^^^^
    > Co juz sugeruje, ze nie odnosze sie do tego konkretnego przypadku tylko
    > uogolniam, przyklad podaje. Teraz rozumiesz?

    Czyli patrzysz na pas na który wjeżdżasz czy tylko przed siebie
    i za siebie ?
    Bo czytając to:
    "ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac
    komus w zadek i samemu sie nie podstawic."
    dochodzę do wniosku że nie.

> [...]
    > droge._

    > A ty czytasz wybiorczo, przeczytales cala wypowiedz? :)
    > Zmieniasz pas jak obok twojego pojazdu _jest_ inny _pojazd_? Po cholere mam
    > patrzec w bok? Jak zmieniam kierunek na lewo to obserwuje lewa strone _cala_
    > jak w prawo to _prawa_ . Proste prawda?
    > Ale zebys do konca zrozumial. Jesli pas obok mnie _jest_ wolny to zaczynajac
    > wjezdzac na niego obserwuje lusterka wsteczne, wewnetrzne i zewnetrzne,(
    > srodkowe i boczne). Nie musze patrzec w _bok_ bo przy zdrowych oczach nie
    > jest to konieczne. Tzw widzenie "katem oka" wystarcza.

    Są trzy pasy. Chcesz zjechać na środkowy. W chwili kiedy chcesz
    pas ten jest pusty. Zjeżdżasz i spotykasz się z innym użytkownikiem
    drogi który zjeżdża na ten pas z drugiej strony.
    I teraz pytanie czy widzenie kątem oka wystarcza do zauważenia
    tego pojazdu który jadąc z drugiej strony rozpoczyna taki sam manewr ?

    > Nic z tego belkotu moe zrozumialem ale wnioskuje, ze mi zazdroscisz
    > umiejetnosci :)
    > Spoko, trenuj cwicz, to przyjdzie z czasem.

    Z czasem przyjdzie pole widzenia równe 360 stopni ?
    Ty czytasz tekst na który odpowiadasz ?
    A może medycyna faktycznie poczyniła takie postępy ?
    To gdzie to oczka masz, na czółkach i wystają nad kask ?