eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego. › Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
  • Data: 2009-05-13 07:01:42
    Temat: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gucb9l$f6$1@node1.news.atman.pl...
    > To mówisz o lusterkach czy odwracasz głowę do tyłu ?
    Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
    WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??
    Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie
    samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym
    ich ustawieniu nie musisz.

    > Czyli jednak patrzysz.
    A mowilem, ze nie?? Pokaz gdzie powiedzialem, ze nie patrze.
    Qwa jak jedziesz samochodem to nie musisz specjalnie w _trakcie_ manewru
    gapic sie w bok. Patrzenie w lusterka wystarcza.

    > Jakbym tyle głupot powypisywał w jednym wątku też proponował
    > bym EOT.
    Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.
    I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6